שחס וחלילה רופאה שחורה לא תיגע בילדה הלבנה שלי – שלומי חתוכה יוצא על כללית

כללית, שלומי חתוכה
כללית, שלומי חתוכה

הפרסומאי שלומי חתוכה שמפעיל עמוד בשם 'במזרח', כבר זכור בזכות סרטון מתקפה ויראלי שניהל מול קמפיין "הכי קרוב אלייך אמא (אשכנזיה)" של מטרנה ומשרד הפרסום JWT ישראל. חתוכה משיק עתה אדפטציה ביקורתית חדשה המותחת ביקורת על קמפיין 'המרכזים הרפואיים' של שירותי בריאות כללית ומשרד הפרסום פובליסיס ישראל, שכאמור מציג רק רופאים, רופאות, מטופלים, ילדים, אחים ואחיות לבנים.

>> ראוי לציין כי בחלק מהתקשורים של הקופה ישנו ייצוג לכלל האוכלוסיה.

רק אשכנזים
רק אשכנזים

הפרסומת של כללית הושקה בחודש אפריל השנה על ידי פובליסיס וזאת כחלק ממהלך ההשקה של "שיטת המרכזים הרפואיים". טלי סקלר, ראש אגף שיווק בכללית, מסרה בזמנו: "הקמפיין ממחיש את העוצמות של כללית כארגון בריאות הגדול בישראל ויחד עם זאת את היכולת של הצוותים לראות ולטפל בצרכים האישיים של כל אחד ואחת מלקוחותינו. שיטת המרכזים הרפואיים הייחודית ל'כללית' מאפשרת לנו להציב את הלקוח במרכז ולסייע לו ברגעי האמת עם מערך מקצועי שלם הסובב אותו".

רפאל נתיב, ארט דיירקטור בקבוצת פובליסיס ישראל, הגיב למזבלה: "בתור אדם שעובד המון עם כללית ושותף לפרסומת הזו, אני יכול להעיד שמדובר בארגון שזכה השנה במקום הראשון בפרס גיוון חברתי על קידום אוכלוסיות ממגזרים שונים. אם הייתם מפרסמים גם את כל המודעות, השלטים וכל התוצרים שיצאו יחד עם הקמפיין הזה, הייתם רואים שכל חלקי האוכלוסיה מיוצגים בקמפיין, יהודים וערבים, אשכנזים ומזרחים, יוצאי רוסיה ואתיופיה, רופאים ואחיות… הכי קל סתם להשמיץ. זה פשוט הכי רחוק מהמציאות שאפשר".

הסרטון של חתוכה:

הפרסומת המקורית:

קרדיטים
קרדיטים של הקמפיין המקורי: סמנכ"ל קריאייטיב: אמיר הספרי מנהל קריאייטיב: דרור נחומי קופי: טל ביגלמן ארט: רפאל נתיב מנהלת הפקה: איריס ישראלי סמנכ"ל לקוחות: אדם פולצ'ק סופרוייזרית: מיכל נעים תקציבאית: מלי איזדי סמנכ"ל אסטרטגיה: איתי בונה פלנרית: קרן מכנס חברת הפקה: פארדיסו הפקות במאי: גיא שגיא צלם: ניתאי נצר בית פוסט: פוסט אופיס

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. כל שטות שווה פרסום וכל הבל מצדיק תגובה? הכל עם אינטרס והכל הכל מטעם..
    חבורה של מזרחיים מקצועיים מטעם עצמם עושה קריירה פובליציסטית מלחפש עם פינצטה איפה שוב דפקו אותם.
    תפסיקו לבלבל את הביצים ולכו לעבוד.

  2. ייתכן שמיוצגים אבל איך? ובכן מעולם לא כרופאים (טייסים, מהנדסים וכיוצ'), שהרי לעולם יהיו אלה מיוצגים ע"י בעלי גוון עור לבן וחזות שאינה מזרחית. די לגזענות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים