ליאור מלכה "אחת ההחלטות המשמעותיות בחיי" | סטודנטים ב-ACC כותבים

ליאור מלכה
ליאור מלכה

לקראת קיום מפגש המחזור המיוחד 'לתלות' של בוגרי מכללת ACC ע"ש תרצה גרנות לדורותיהם, שיתקיים היום (חמישי, 14.1), בוגרי לימודי קורס הקופירייטינג של תרצה גרנות ז"ל, נזכרים ומשתפים ברגעים הקטנים והגדולים, בהם תרצה שינתה את חייהם.

ליאור מלכה, סטודנטית לקופירייטינג במכללת ACC ע"ש תרצה גרנות, אומנם לא זכתה להכיר את גרנות עצמה, אולם לכבוד מפגש הבוגרים החליטה לשתף בדבר ההחלטה ללכת ללמוד במכללה.

לפני משהו כמו חצי שנה, כשעוד הייתי רב"טית צעירה, פעורה ומרדנית, ישבתי במשרד ואמרתי לעצמי "עוד דקה את בחוץ. מה את עושה עם הפאקינג חיים שלך". המפקד שלי מיד שמע אותי, כי אמרתי את זה לעצמי, ושאל אותי אם אני רוצה תור לקב"ן כי "מה את מדברת לעצמך יא מוזרה אני באמצע ים עבודה אבל בדיוק אני בסיגריה ואת מפריעה" היה ארוך מידי. אמרתי לו שלא וחזרתי לפנטז לי על תאילנד עם רגליים על השולחן ופליז על א'.

באותו רגע, כשקיבלתי את אחת ההחלטות הכי משמעותיות בחיים שלי, נכנסתי לאינטרנט וחיפשתי מקום ללמוד קופירייטינג והראשון שעלה זה ACC. מיד שאלתי כמה אנשים אקראיים שראיתי ב'פייסבוק' שלמדו שם והם אמרו לי "מה את רוצה יא מטרידה. ולמה את שולחת לי 'היוש' מה את פקאצה??". השאר היו נחמדים יותר ואמרו לי שאם ללמוד קופירייטינג זה רק שם. ובאמת הגעתי, פעמיים בשבוע, 3 ורבע שעות כל כיוון, ואמנם עברו רק חודשיים, אבל הכרתי פה אנשים מדהימים ואני בהחלט מרגישה שזה המקום שלי.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים