ירון אחר מונה למשנה למנכ"ל תחום הדיגיטל בקבוצת ג'רוזלם פוסט

ירון אחר
ירון אחר

ירון אחר מונה לתפקיד משנה למנכ"ל תחום הדיגיטל בקבוצת הג'רוזלם פוסט (The Jerusalem Post) של אלי עזור. במסגרת תפקידו יהיה אחר אחראי על הפעילות הדיגיטלית של הקבוצה, הכוללת את אתר Jpost הוותיק, אתר מעריב, המדיה באתר ספורט 1, אפליקציית ג'רוזלם פוסט ואפליקציית מעריב וכלל הנכסים הדיגיטליים הקיימים והעתידיים.

ירון אחר
ירון אחר

בתפקידיו הקודמים שימש אחר כסמנכ"ל Ynet, סמנכ"ל תפוז; ייסד ומכר את אחד מאתרי הקניות החברתיות הראשונים בישראל – ביג דיל; ייסד את אתר WinWin וכן היה שותף-מייסד בשלושה סטארט-אפים. בימים הקרובים יראה אור ספרו "שיווק בעידן דיגיטלי" – המדריך המקיף ביותר בעברית שנכתב בתחום זה.

"אני מאמין שמוצר טוב קודם לכל טריק שיווקי או קיצור דרך טכנולוגי, והוא הבסיס ליצירת משיכה הן לגולשים והן למפרסמים. זה האתגר הגדול שלי בקבוצה – לשלב מסחר, תוכן ומוצר יחד כך שכל הצדדים ייהנו מהם, ולא רק לטווח המיידי" מסר ירון אחר.

רונית חסין-הוכמן, מנכ"לית קבוצת הג'רוזלם פוסט: "כקבוצת מדיה מובילה בישראל אנו משקיעים משאבים רבים בכל הנוגע לתחום הדיגיטל והחדשנות הטכנולוגית. אנו מקפידים לספק לקהל הקוראים שלנו תוכן איכותי על גבי הפלטפורמות החדשניות ביותר לחוויית קריאה מהנה. ירון מגיע אלינו עם נסיון וידע רב, ואנו בטוחים כי הוא ימשיך להצעיד קדימה את תחום הדיגיטל בקבוצה".

קבוצת הג'רוזלם פוסט הינה קבוצת תקשורת מהגדולות בישראל, בבעלותו של אלי עזור ובניהולה של רונית חסין-הוכמן. הקבוצה כוללת את הג'רוזלם פוסט שהינו עיתון ישראלי יומי ותיק בשפה האנגלית, המופץ בעשרות אלפי עותקים בארץ ובעולם כולו ונחשב לעיתון הנקרא ביותר בקרב יהודי התפוצות. העורך הראשי של העיתון הוא סטיב לינדה.

לעיתון, אתר אינטרנט חדשותי עם כ-35 מיליון דפים נצפים בחודש וכן אפליקציות למובייל ולאייפד. בשנת 2014 רכשה הקבוצה את עיתון מעריב. לאחרונה הושק אתר אינטרנט לעיתון. לקבוצה מגזינים המופצים ב-72 מדינות ברחבי העולם. בנוסף, עוסקת הקבוצה בלימוד השפה האנגלית באמצעות מספר כלים: מהדורה מודפסת באנגלית קלה (LITE JP), לייטוק- מרכז מורים המלמדים אנגלית בטלפון או בסקייפ, כתבי עת ומגזינים לילדים ונוער ללימוד ושיפור רמת האנגלית ולייט דיגיטל – קורסים אינטרנטיים ללימוד השפה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. ראוי מקצוען בן אדם עם מחשבה מקורית
    יהנו מכשרונו קשריו וכישוריו אין לי ספק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים