הכירו את 'טופ דיגיטל' משרד פרסום ויח"צ עבור עורכי דין בלבד

טופ דיגיטל - משרד פרסום ויח"צ עבור עורכי דין בלבד
טופ דיגיטל – משרד פרסום ויח"צ עבור עורכי דין בלבד

מדי שנה אלפי עורכי דין חדשים, בהם עשרות ומאות עורכי דין מהמגזר החרדי, מצטרפים לשוק העבודה שעמוס דיו עם כ-160 אזרחים על כל עורך דין. בדומה למרבית העסקים, גם עורכי הדין נתקלים בקשיים רבים בקידום שירותיהם, הם אינם יודעים כיצד לייצר לעצמם לקוחות חדשים, כיצד למתג את השירותים אותם הם מעניקים, כיצד ליצור בידול ומיצוב מעורכי דין אחרים וכיצד לנהל את הפעילות השיווקית, הפרסומית והתנהלותם מול התקשורת.

טופ דיגיטל
טופ דיגיטל

בימים אלה מושק משרד פרסום ויח"צ בשם 'טופ דיגיטל' (Top Digital) שעונה בדיוק על הצורך הזה. המשרד החדש שהוקם על ידי אורין יסוד וחזי גרינפלד מעניק מכלול של שירותים לעורכי דין בלבד, החל ממשרדים קטנים ועצמאים שנמצאים בתחילת דרכם ועד לפירמות יוקרתיות ומשרדי עורכי דין שמעסיקים עשרות עובדים. בין שירותי החברה; בניית אתר, יחסי ציבור, ניהול מוניטין ומדיה עבור עורכי דין, כתיבת תוכן משפטי, קידום והפקה של תכני וידאו, מיתוג ושירותי יח"צ.

אורין יסוד, הוא בוגר תואר ראשון לכלכלה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון. בעל ניסיון של למעלה מ-13 שנה בקידום ושיווק עסקים קטנים ובינוניים במדיה הדיגיטלי עם התמקדות בתחום עריכת הדין. חזי גרינפלד, הוא בוגר תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, בעל ניסיון של יותר מ-10 שנים בהובלת אסטרטגיות שיווקיות עם התמחות ספציפית בניהול קמפיינים איכותיים למשרדי עורכי דין.

יסוד וגרינפלד על הסוכנות החדשה: "החברה הוקמה מתוך הבנה שעורכי דין אינם ממקסמים היטב את היתרונות שלהם בעולם שיווקי מהיר ודינאמי. 'טופ דיגיטל' יודעת כיצד לחבר בין פרסומים במדיה ואיך לייצר סינרגיה בין אמצעי תקשורת מסורתיים לפלטפורמות דיגיטליות. אנו משתפים פעולה עם אנשי השירות הטובים ביותר לרבות קופירייטרים, מעצבים, מתכנתים, מומחי UX, מומחי UI, עיתונאים, סוקרים, מידענים, תקציבאים, מתרגמים ועוד. החברה חותרת לייצר מקסימום Value For Money למשרד תוך עמידה בסטנדרטים גבוהים, הקפדה על לוחות זמנים ויצירת בידול. שירותינו כוללים הקמת אתרי אינטרנט, קידום ברשת, ניהול תיק שיווקי במיקור חוץ, ניהול יחסי ציבור, ניהול משברים, כתיבת תוכן משפטי-שיווקי, ניהול דפי פייסבוק עסקיים לעורכי דין, עיצוב לוגו ועוד".

קליק לביקור באתר 'טופ דיגיטל'.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. חזי גרינפלד ואוריין יסוד צוות קסם מוכשרים באופן לא רגיל

  2. בעידן שבו השוק מוצף בעורכי דין והסנגוריה הציבורית מכרסמת לנו את הפרנסה, כל משרד עורכי דין זקוק לפתרונות שיווק ויפה שעה אחת קודם. מברוק אורין יסוד וחזי גרינפלד בהצלחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים