הכירו את נתי יעקובי – מנכ"ל יפעת בקרת פרסום

נתי יעקובי
נתי יעקובי

הכירו את נתי יעקובי, המרואיין החמישי בסדרת הראיונות של המזבלה וקהילת 'מנהלי שיווק מצייצים' שיכירו לכם את האנשים והנשים שמאחורי מושכות השיווק והניהול של המותגים והחברות מהמוכרות במשק.

נתי יעקובי, בעל תואר ראשון בקולנוע וטלוויזיה ותואר שני (MBA) במנהל עסקים, הוא מנכ"ל חברת יפעת בקרת פרסום מקבוצת קו מנחה של משפחת בגס. קבוצת יפעת בנויה מחמש חברות, כל אחת מתמחה בעולם תוכן ייחודי לה. חברת האם בקבוצה הינה חברת יפעת מידע תקשורתי אשר מנטרת את כל אמצעי התקשורת בישראל ושאר החברות: בקרת פרסום, מכרזים, מחקרי מדיה ו-VIGO, כל אחת מספקת שירותי ערך מוסף שרובם מתבססים על יכולות ניטור מחברת האם.

נתי יעקובי
נתי יעקובי

לאחרונה חברה יפעת בקרת פרסום לשיתוף פעולה ייחודי עם זרוע התוכן המותגי של אתר וואלה! ו'מנהלי שיווק מצייצים', במסגרתו יושק מדי שבוע מצעד פרסומות מושקע במיוחד עם ליאור נאור.

אני במשפט:
מאמין שידע הוא כח, ופועל להעצים את לקוחותיי בידע שכזה. אוהב מאד לחדש לאנשים, ורואה זכות גדולה לנהל בסיס נתונים ייחודי כמו של יפעת בקרת פרסום. תפיסת העולם שלי מבוססת על המשפט "הרואה את הבלתי נראה, יוכל לעשות את הבלתי יאמן" וזה דוחף אותי תמיד לחפש את הפוטנציאל היצירתי שבכל סיטואציה.

איך הגעתי לעולם השיווק?
אם נחזור לבייסיק של השיווק, אזי מה-P של ה-Promotion. התחלתי דווקא מלימודי קולנוע ומעיסוק בתחום זה כמפיק, ואני תמיד נוהג לומר שבשלב מסויים עברתי מלשווק חלומות ללשווק מוצרים. הגעתי ליפעת לתפקיד שיווקי, ומהר מאד התאהבתי בבקרת פרסום. בהדרגה קודמתי למנכ"ל החברה ובמקביל השלמתי את התואר השני שלי במנהל עסקים. אני מתחבר לשיווק מהכיוון של המידע, שכן אחרי הכל אני מנהל חברת מידע, אבל מכוון לעזור לאנשי השיווק בעבודתם.

מהו המהלך השיווקי המשמעותי שהובלתי לאחרונה?
הקמתי את "פאנל יפעת בקרת פרסום" המורכב מ-1000 פאנליסטים במדגם מייצג שהורידו למחשב שלהם בהסכמה, תוכנה מיוחדת שפיתחנו, שבאמצעותה אנו נחשפים לכלל פרסומות הוידאו שמוצגות על המסך שלהם, באתרים הישראלים אך גם ביוטיוב ופייסבוק. שיטת הניטור הזו היא ייחודית גם בהשוואה לעולם, וגולת הכותרת שלה היא יכולת פילוח קהלים הצופים בפרסומות.

קבוצת יפעת
קבוצת יפעת

מהלך שיווקי נוסף הוא בקרת אמת לתחנות הרדיו האיזורי. מפרסמים רבים קונים פרסום באופן ישיר מהתחנות ואין להם אפשרות לוודא כי אכן קיבלו את מה ששילמו עבורו. בקרי הפרסום שלנו, בעזרת הטכנולוגיה הייחודית שלנו, משייכים כל ג'ינגל לדאטה בייס הנרחב שלנו, וכך יכול המפרסם לדעת שהתשדירים שהובטחו לו שודרו כמתוכנן.

מה הוא מנהל שיווק טוב בעיני
אדם יצירתי, רב תחומי ואופטימי. איש שמבין אנשים.

פרגון לחברה שעושה פעילות שיווקית טובה בארץ ובחו"ל?
כחובב קפה, אני חייב לציין את נספרסו שנכנסו לחיינו בסערה לפני מספר שנים, והקימו מערך מכירות ושירות סופר מיומן, עם השקעה פרסומית אדירה של כ-90 מליון ש"ח במחירים ריאליים עד היום, ופרזנטור דומיננטי.

מהו שיווק דיגיטלי עבורי?
לא להציק לגולש, אבל לדעת לפגוש אותו במקום ובזמן הנכונים. התבססות על דאטה חכם, טכנולוגיה ייחודית, וחיבור נכון של אופליין ואונליין. מדידה תמידית של מטרות, יעדים ותוצאות והבנת הערך של נכסי דיגיטלים ומינופם באסטרטגיות שונות. ואחרי כל הקמח, לא לשכוח גם את התורה: יצירתיות, יצירתיות ויצירתיות.

פעילות השיווק הדיגיטלית היא מאד מורכבת ודינמית, ולצורך זה בדיוק הקמנו את שירות יפעת מדיה צ'ק המספק ייעוץ אובייקטיבי ובנצ'מרק לכל העוסקים במלאכת הפרסום הדיגיטלי. המומחים שלנו בתחום הדיגיטל מנתחים בזמן את אפקטיביות כלי הפרסום, זירות התוכן השיווקי ופריסת המידה, ועוקבים אחרי יעדי הקמפיין קפדני.

מסר למנהלי שיווק חדשים:
מה שהיה הוא לא מה שיהיה.

מוזמנים להכיר גם את: ירדן חי (צה"ל), עמית קורן (מטרנה), גלית בר (גלידות נסטלה), רבקי סגל (בזק).

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים