הכירו את ארז וגה-קדוש – מנהל תוכן שיווקי בחטיבת וואלה! Brand News

ארז וגה-קדוש
ארז וגה-קדוש

אתם מוזמנים להכיר את ארז וגה-קדוש, מנהל תוכן שיווקי בחטיבת וואלה! Brand News והאורח השבועי במדור ההיכרות של המזבלה וקהילת 'מנהלי שיווק מצייצים' שהוקמה ע"י אמיר שניידר, טל ספיבק ולירן פורמן.

וואלה! Brand News היא זרוע התוכן השיווקי של אתר וואלה! שהחלה לפעול בשנה שעברה תחת ניהולו של מיקי גינסברג, במטרה לספק פתרונות תוכן מותגי, שיווקי והפקה ללקוחות קצה ולמשרדי פרסום ומפרסמים.

באחרונה, השיקה החטיבה פרויקט מיוחד שמדרג את הקמפיינים הטובים ביותר של השבוע, בשיתוף פעולה עם 'מנהלי שיווק מצייצים' וחברת יפעת בקרת פרסום בניהולו של המנכ"ל נתי יעקובי. את דירוג הפרסומות השבועי מגיש ליאור נאור, מי שהנחה, ערך והפיק את מצעד הפרסומות של אתר אייס.

וואלה! Brand News
וואלה! Brand News

אני במשפט:
נולדתי באינטרנט, מבין שיווק, אסטרטגיה ופרסום באופן אינטואיטיבי. חי את זה מגיל 21, אוהב את זה מגיל 0. בעברי מנהל אסטרטגיה, יועץ שיווק, אסטרטגיה, דיגיטל, מתכנת, מנהל רשת, מציל, מקרין בקולנוע ומאמן כושר.

איך הגעתי לעולם השיווק?
בטעות, ממש אחרי שהשתחררתי מהצבא שיחקתי בפרסומת שגם אליה הגעתי בטעות, לא ממש התחברתי לאנשים על הסט, למעט לצוות מצד משרד הפרסום… מפה ושם התגלגלנו לדבר על בריף למיני ישראל ופתאום מצאתי את עצמי כפלנר ג'וניור במשרת סטודנט. אבל את האמת שדריסת הרגל הראשונה שלי בענף היתה כמתכנת צעיר בגולדפיש BBDO אי שם בתחילת שנות ה-2000.

מהו המהלך השיווקי המשמעותי שהובלתי לאחרונה?
בתור מישהו שנמצא במדיה, אני עוזר להוביל המון מהלכים גדולים ללקוחות, אבל דווקא המהלך המשמעותי ביותר מבחינתי נמצא בתוך הבית – הקמתה של BRAND NEWS, חברת תוכן עצמאית עם עורכים, כתבים, אנליסטים, מפיקים, אנשי קריאיטיב וכו', זה היה החזון שלי כשהגעתי לוואלה! NEWS – בניתי אסטרטגיה, במקביל פיתחנו טכנולוגיות ומוצרים בלעדיים בשוק (Re:Content, Re:Locate, Walla! Insight) הטמענו את ה-DMP גם בצד של המסחר והיום כל החלום הזה הפך למציאות.

מה הוא מנהל שיווק טוב בעיני?
כזה שמקבל החלטות מתוך ידע, ולא מתוך כוח. שיודע שלא תמיד מה שהמעגל הקרוב אליו אומר הוא האמת המוחלטת של השוק… אם הילדים שלו אוהבים משהו, והחברים שלהם אוהבים משהו, זה לא אומר שכל ילדי ישראל אוהבים את זה. בשביל זה יש מחלקות מחקר! אינטואיציה היא דבר טוב, רק צריך לדעת איך ומתי להשתמש בה.

פרגון לחברה שעושה פעילות שיווקית טובה בארץ ובחו"ל?
פעילות שיווקית טובה בארץ היא כזו שמצליחה לדבר עם הצרכן ברמה שלו, דוגמא טובה היא דווקא הפניה שעשו (גילוי נאות, הם גם חברים) משרד הפרסום Happpy לבנק הפועלים במהלך הצעירים שלהם wowjob. גם קמפיין בועט, גם פעילות שיווקית מטורפת של שת"פים עם מרבית המותגים המובילים לבני נוער, והכל בהפקה שלהם. שאפו.

שיאל נובוקובסקי בדירוג הפרסומות

מהו שיווק דיגיטלי עבורי?
קודם כל, להבין מה זה שיווק, אח"כ להבין מה זה דיגיטל, ואז לחבר. ועכשיו לא בסיסמא, להבין איך הכל עובד – איך מייצרים משפך אמיתי ובונים קומות בכל אחד מהשלבים – החל משלב הפרסום והחשיפה (אם לשם מכוונים) בין אם לעשות תוכן, או פרסומת, איך מובילים את הגולשים לשם, איך לוקחים אותם משם לשלב הבא, איך מובילים אותם דרך סיפור ותהליך שמסתיים בסופו של דבר בשימור לקוחות, לא במכירה(!!!) איך הכל מתחבר למסר אחד. ולבסוף, כשרואים גם תוצאות אז יש נחת מסוימת לכמה דקות, או אפילו ערב שלם.

מסר למנהלי שיווק חדשים:
אל תפחדו משינויים, אל תפחדו להעז מדי פעם, זה עולם חדש ואף אחד לא באמת פיצח אותו עד הסוף… אם תנסו ותעשו משהו חדשני, אתם תהיו רשומים עליו! אם תעשו MORE OF THE SAME, אתם גם תסיימו כאלה.

רוצים להופיע במדור? [email protected]

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. מכירה את ארז עוד כשהיה בג'י קיד של ג.יפית האגדית
    לא מן הנמנע שהוא מפרגן להפי, שם נמצא רפי מי שהיה מנהל שלו ועבד איתו צמוד

    אשמח לשמוע את ארז מפרגן למישהו אחר שלא עבד איתו (כבר לא צריך ללקק יותר)

  2. אשף אמיתי, תוך שנתיים כבר ינהל באחד המותגים הבינלאומיים החזקים. הקונגלומרט של התעשייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים