תערוכת בוגרי מכללת ACC ע"ש תרצה גרנות ז"ל מגיעה למועדון הבוטלג

ACC תרצה גרנות
ACC תרצה גרנות

עוד שנה עברה ועוד מחזור של קופירייטרים וארטים צעירים מצטרף לשוק העבודה. מכללת ACC המכללה לתקשורת ולפרסום ע"ש תרצה גרנות ז"ל, תקיים את תערוכת בוגרי קורס ארט וקופירייטינג (אוקטובר 15) ביום ראשון ה-18.12 במועדון הבוטלג (Bootleg) בתל אביב.

במסגרת האירוע שמושק תחת הכותרת "תכל'ס קריאייטיב" יוצגו תיקי העבודות של בוגרי הקורסים שיוקרנו על קירות המועדון, לצד סרטוני פרסומת בבורדים והופעות חיות של 'בלוז אנד בוז' ו'גרייס לורטה', ההרכב המוזיקאלי של צמד הקופירייטרים תומר רבינא ורון ליטני.

גרייס לורטה הושק בתחילה כפרויקט פייסבוק בשם 'מאה יום מהיום' במסגרתו הקציבו לעצמם רבינא וליטני מאה ימים בכדי לכתוב ולהלחין שירים, למצוא שם להרכב, לגייס נגן ולמצוא מקום ותאריך להופעה.

ACC תרצה גרנות
ACC תרצה גרנות

ביולי השנה, לציון 6 שנים לפטירתה של תרצה גרנות, העלה בן זוגה דני גרנות, קמפיין תמיכה באתר הדסטארט לטובת הפקת אלבום משיריה. את קורס הקופירייטינג הראשון, ייסדה גרנות ביחד עם מוטי מורל לפני 20 שנה ועם השנים הקימה במשותף עם איגוד הפרסום את 'הבצפר' – בית הספר לפרסום.

עם סיום השותפות עם 'הבצפר' ייסדה גרנות את מכללת ACC לתקשורת ופרסום, שם צמחו תחת ידיה כמה מהפרסומאים והכותבים מהמוכרים בענף, בהם אמיר אריאלי, מנהל הקריאייטיב של גוגל ישראל, מירן פחמן, אדם בני, יוסי צרפתי בעלי twentythree, נדב פרסמן מנהל הקריאייטיב הראשי של מקאן תל אביב ונוספים.

תערוכת ACC – יום ראשון, 18.12.16, בשעה 19:00 במועדון הבוטלג, המלך ג'ורג' 48 ת"א. לאיוונט.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים