ענת אלחנני, מנהלת השיווק של פייסבוק ישראל נכנסה לרשימת 40 המבטיחים של גלובס

ענת אלחנני - צילום: אירוע, פייסבוק
ענת אלחנני – צילום: אירוע, פייסבוק

במשרד 'שלום תל אביב' של זמיר דחב"ש ורינת פרידמן שמטפל בתיק יחסי הציבור וניהול המשברים של פייסבוק ישראל, מתחילים לעבוד במרץ על בניית תדמית חיובית לפייסבוק ולעובדיה הישראלים, שעד כה נמנעו מקיום דיאלוג כלשהו עם התקשורת המקומית.

עדי סופר תאני, לאשה קריירה
עדי סופר תאני, לאשה קריירה

עדי סופר תאני, מנכ"לית פעילות פייסבוק בישראל לראשונה שוברת את קשר השתיקה, זונחת את הבגדים השחורים וכותבת טור אישי לגיליון קריירה של מגזין לאשה מקבוצת ידיעות אחרונות. סופר תאני שמככבת על שער של המגזין, ממשיכה לרכב על האג'נדה הפופוליסטית של פייסבוק בארשת של קידום מעמד הנשים, שכמובן עדיפה מעל פני התייחסות למשברים השונים של פייסבוק בישראל; התביעות, ההתחמקות מתשלום מיסים, ההסתה, הפגיעה בפרטיות ועוד. באופן לא שגרתי במיוחד, זכה הטור של סופר תאני גם לפרומו שהתפרס על פני שני דפים בעיתון ידיעות אחרונות.

בטור שפורסם בלאשה (לקריאה), מספרת סופר-תאני על הקריירה המזהירה, על האתגרים שבכניסה להיריון בגיל 29, עת הייתה מנכ"לית ומקימת רשת בתי הספר ללימוד אנגלית 'וול-סטריט ישראל' ועל ההכרזה של פייסבוק העולמית על מתן 4 חודשי חופשת לידה בתשלום לכל הורה המועסק בחברה.

"אם אנחנו רוצים לראות יותר נשים מנהלות, יותר נשים יזמיות ויותר נשים מצליחות, ואם גברים רוצים להיות מעורבים יותר בגידול ילדיהם, עלינו לשנות גם מושגים שהשתרשו עמוק בתרבות הארגונית שלנו: "משרת אם" צריכה להפוך ל"משרת הורה", "חופשת לידה" ל"חופשת הורה". את הטולרנטיות והגמישות שארגונים ומנהלים מפגינים כלפי אמהות עובדות, צריכים להפגין גם כלפי אבות. כי כיום כשאישה מתקשרת ואומרת שהיא צריכה להישאר בבית כי הילד חולה, זה נשמע טבעי מאוד ולרוב מעורר אמפתיה אצל המנהל/ת, אבל כשגבר מבקש את אותו הדבר – לרוב זה מתקבל בהרבה פחות הבנה." כך כתבה סופר-תאני.

עובדת נוספת של פייסבוק ישראל שזוכה לסיקור חיובי היא ענת אלחנני, מנהלת השיווק של פייסבוק ישראל שנבחרה לרשימת 'G40 – ארבעים הצעירים המבטיחים 2016' של עיתון גלובס. אלחנני (37) שכיום אמונה על מערך השיווק של פייסבוק בישראל, היא אחת העובדות הישראליות הותיקות של פייסבוק אליה הצטרפה לפני כ-4 שנים, עוד בטרם השקת השלוחה בישראל.

40 הצעירים המבטיחים
40 הצעירים המבטיחים

אלחנני, שבדומה למנכ"לית סופר תאני העבירה את שירותה הצבאי בחיל האוויר, החלה את דרכה בענף כתקציבאית בשלוחת האינטראקטיב של משרד הפרסום ראובני פרידן ipg, לאחר כשנה וחצי בתפקיד עברה לחברת יורוקום שם שימשה כמנהלת תחום אינטראקטיב וסיימה כמנהלת שיווק דיגיטל. את דרכה בפייסבוק החלה כמנהלת לקוחות ושותפויות של הלקוחות הישראלים (Client Partner) במטה האירופאי של פייסבוק בדבלין, אירלנד. עם פתיחת השלוחה התל אביבית של פייסבוק ומינויה של סופר-תאני, חזרה אלחנני ארצה ומונתה לאחר תקופה למנהלת השיווק של פייסבוק ישראל.

מאז פועלת אלחנני להעמקת האינטרגרציה בין צורות השיווק המסורתיות של עסקים ותיקים לבין היכולות הטכנולוגיות של עסקים מבוססי מידע כך נכתב במגזין G40. "בישראל יש שילוב מעניין בין חברות מסורתיות שכולנו מכירים לבין עניין הסטארט-אפ ניישן – מערכת שעובדת מאוד מאוד אחרת מבחינת ההתנהלות שלה. החברות המסורתיות יודעות מה זה שיווק של פעם אבל חברות סטארט-אפ מגיעות מהצד של הדאטה והאנליזה. האנשים שם יודעים לקודד ויש להם חדשנות אבל מצד שני הבסיס של השיווק פחות מוכר בהם. שני העולמות העסקיים הללו משלימים זה את זה ואנחנו רוצים לחבר ביניהם" אמרה אלחנני לגלובס.

קרדיטים
קרדיטים: ענת אלחנני (גלובס, צילום: יונתן בלום, כתב: שחר סמוחה), עדי סופר תאני (לאשה, צילום: רמי זרנגר, דודי חסון). פרויקט 40 המבטיחים: // עורך הפרויקט: מיקי לוי עורכת גרפית: שרון רודניק עיצוב: ורד שדמי שלמה, אנה טאראנדש הפקה: ניצה כהן, דלית אייזיק-לויתן עריכה לשונית: תימורה לסינגר, טל גנני עיבוד מחשב: יפה שילה, אילן פרידמן מנהלת מסחרית: אורית פטורי מחלקה מסחרית: שגית תורג'מן, קובי פריינטה איור השער: עמית שני

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. גלובס כיום הוא עיתון פח. פייסבוק לא שינתה את ההתנהגות שלה כלפי ציבור המשתמשים, היא רק דואגת ליחסיה עם התקשורת, שמלאה באינטרסים זרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים