עדי סופר תאני לוטשת עיניים לתפקיד מנהלת ה-EMEA של פייסבוק

עדי סופר תאני, בלומברג
עדי סופר תאני, בלומברג

עדי סופר תאני, מנכ"לית חברת פייסבוק ישראל, שנכנסה לתפקיד במרץ 2014, כמעט שאינה מתראיינת לתקשורת הישראלית ויתרה מכך אף נוהגת להתעלם במכוון מפניות של עיתונאים, בתוך מטרה למזער את הסיקור הלא מחמיא במיוחד של פעילות פייסבוק בישראל.

למעט ראיונות בודדים שנבחרו בפינצטה עבורה ע"י ראש הדוברות של פייסבוק ישראל, היחצ"ן זמיר דחב"ש ממשרד 'שלום תל אביב', וראיון מרכזי אחד ושנוי במחלוקת בחדשות 2, האסטרטגיה התקשורתית של המנכ"לית מזכירה את התנהלותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שכדרך קבע מחרים ומתעלם מהתקשורת המקומית ומתראיין בעיקר לתקשורת העולמית.

קראו גם: כל מה שרציתם לדעת על עדי סופר תאני (bio)

בכתבת היכרות תפורה של בלומברג (Bloomberg) שהוצנעה מעין התקשורת הישראלית, מוצגת סופר-תאני עם טייטל מפוצץ ומחייב במיוחד: "אגדה מקומית", סמלת לשעבר בחיל האוויר וככזו שמשפחתה הייתה ממייסדי העיר תל אביב ב-1909. על הכתפיים של סופר תאני מונח משקל רב כך מתואר בכתבה של בלומברג – והיא "ממשיכה את מורשת משפחתה בקידום קהילת הטק הישראלית".

"אגדה מקומית", בלומברג
"אגדה מקומית", בלומברג

אז מה עומד מאחורי התארים המופרכים של מנכ"לית פייסבוק ישראל בתקשורת העולמית? בזמן שבפייסבוק ישראל עושים כמעט הכול בשביל למזער את מספר האיזכורים אודות סופר תאני בתקשורת הישראלית, הכתבה על סופר תאני בבלומברג אינה היחידה, ונראה כי במשרד 'שלום תל אביב' ובכלל מה-pr העולמי של פייסבוק, דוחפים במלוא העוצמה את המנכ"לית בתקשורת העולמית, ככל הנראה לקראת התפקיד הבא שלה, שעל פי הערכות יהיה במקומה של ניקולה מנדלסון (Nicola Mendelsohn), סגנית נשיא של יחידת ה-EMEA של פייסבוק (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה), שציינה לאחרונה שלוש שנים בתפקיד הבכיר.

ממשרד היח"צ של פייסבוק ישראל לא התקבלה תגובה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. מי היא? אפשר קורות חיים? מי בכלל שמע עליה לפני פייסבוק? לא הגיע הזמן לפשפש ולפרסם פרטים מעברה של הסביונאית? אם אפשר אז גם תמונות ללא פוטושופ.

  2. שמי אסתי גרוס יש לי שני ניידים ואתם מכירים אותם אתם טוענים שהם לא שלי ואני לבטח לא הלך לקנות נייד3 בשבילכם כל מה שאני מבקשת תבדקו טוב שאני זו אני ותפסו כבר את האקר שעושה לכם בית ספר עממי אני חולה במחלה סופנית ופייסבוק הוא כל חיי לפחות הוא מחזיק אותי חיה יום ועוד יום אין לי משפחה אבי מת מסרטן אימי חולת סרטן הריאות והיא בבית אבות יש לי 2 בנות שאני לא מדברת איתן כי הן שכחו מהו כבוד כל עוד הן קבלו כסף מאימי כל יום חמישי 500 שקל הם באו לבקר עכשיו אחי אחראי על הכסף והן לא באות תנו לי לסיים את החיים בכבוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים