4 תקציבים חדשים ל'דולפין יחסי ציבור' של ענת שור

ענת שור, דולפין יחסי ציבור
ענת שור, דולפין יחסי ציבור

משרד יחסי הציבור 'דולפין' של ענת שור פותח את 2017 עם מספר תקציבי יח"צ חדשים, בהם; בית ש"י עגנון, מלון פורט אנד בלו, הקונגרס הטבעוני ופסטיבל ריקודי חדר.

ארבעת התקציבים החדשים מצטרפים לשורה של לקוחות שהצטרפו לדולפין במהלך 2016, ביניהם מסעדת ננוצ'קה, תעשיידע, מלונות נוספים ועמותת הכוריאוגרפים וכן גם לגיוס כספים מרשים שהובילו במשרד עבור 'משמר בעלי החיים'.

רון שור, סמנכ"ל דולפין
רון שור, סמנכ"ל דולפין

בית עגנון בירושלים הינו מוזיאון ספרותי אשר פועל מהבית המקורי שבו התגורר הסופר ש"י עגנון בשכונת תלפיות בירושלים. בית עגנון מציע לציבור הרחב סיורים וכנסים ספרותיים, הופעות וסדנאות כתיבה ולימוד בעקבות כתביו של עגנון. לרגל 50 שנה לזכייתו ההיסטורית של ש"י עגנון בפרס נובל, בית עגנון בירושלים יזם מגוון אירועים מיוחדים במהלך חודש דצמבר האחרון, במטרה להנגיש את עגנון לציבור הרחב ולהציג את הצדדים הפחות מוכרים של עגנון.

פסטיבל ריקודי חדר הוא פסטיבל מחול קאמרי אינטימי שהוקם על ידי פרופ' עמוס חץ. השנה, שנתו ה-28, יעמוד בסימן הקשר שבין ריקוד לבין שירה.

מלון הבוטיק Port and Blue (פורט אנד בלו) נפתח ב-2016 במרחק פסיעה מנמל תל אביב, בהשקעה של למעלה מ-20 מיליון שקלים. במלון 77 חדרי אירוח, מתוכן 53 סוויטות מרווחות, ולו עיצוב אדריכלי ועיצוב פנים מעניינים במיוחד, שמתכתבים עם סביבת הים והנמל.

הקונגרס הטבעוני הרביעי במספר, יתקיים השנה במרכז דוהל בתל אביב (16-17 בפברואר), ביוזמת עמותת ויגן פרנדלי. בקונגרס יופיעו המרצים והאקטיבסטים הטבעונים הבולטים בארץ ובעולם.

'דולפין' הוקמה בשנת 1994 על ידי ענת שור, כחברת יח"צ בוטיק שמתמחה בבניית אסטרטגיה תקשורתית, ניהול מערך דוברות ויחסי ציבור וניהול משברים וקשרי ממשל. במסגרת פעילותה הובילה 'דולפין' את מערך היח"צ של מאבק המורים על מעמדם ושכרם ב-2007 וסייעה למערך היח"צ של התאחדות הסטודנטים במחאה החברתית של קיץ 2011 (מחאת J14). בין לקוחות דולפין בעבר ובהווה: מכון ון-ליר, דלתות פנדור, תעשייד"ע – תעשייה למען חינוך מתקדם, משמר בעלי החיים, תיאטרון הסימטה, עמותת הכוריאוגרפים, Wave Digital ונוספים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים