מקור: זמיר דחב"ש ישמש כיועץ סתרים בקמפיין ההסתדרות של שלי יחימוביץ'

זמיר דחב"ש, אילוסטרציה - צילום: יוסי זליגר
זמיר דחב"ש, אילוסטרציה – צילום: יוסי זליגר

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' שמתמודדת בימים אלה על תפקיד "מנהיגת הפועלים" כיו"ר ההסתדרות, מצרפת מכר ותיק כיועץ מיוחד שיפעל מאחורי הקלעים. על פי מידע שהגיע לידי המזבלה עולה כי זמיר דחב"ש, שמשמש בין היתר כמנהל המשברים של חברות כמו איגוד הבנקים ופייסבוק ישראל, שמטעמם נשכר לצנזר ביקורת תקשורתית וציבורית, הצטרף לצוות היועצים של יחימוביץ' בקמפיין הבחירות לראשות ההסתדרות. דחב"ש יפעל מאחורי הקלעים, כך על פי המידע שנמסר למזבלה.

מתוך הפייסבוק של זמיר דחב"ש
מתוך הפייסבוק של זמיר דחב"ש

מערכת היחסים בין דחב"ש ליחימוביץ' היא ארוכת שנים, ובין היתר כללה עבודה משותפת ותרומות נכבדות מצד דחב"ש למסע הבחירות והפריימריז של יחימוביץ'. דחב"ש, בעלי משרד 'שלום תל אביב' עלה בשנה האחרונה לכותרות, לאחר שנחשף כי בשם חברת פייסבוק ישראל, איגוד הבנקים ובנק הפועלים, פעל להשתקת מחאות חברתיות, בהן מחאת 'באים לבנקאים' שפעילותה נמחקה לחלוטין מהרשת.

בין לבין, נשכרו דחב"ש ומשרדו 'שלום תל אביב' שבבעלות משותפת עם רינת פרידן, לטרפד את מכירת גלובס לאלונה בר און, להצניע את מחדלי הבטיחות של כתר פלסטיק, להשתיק את קולות המחאה במשבר מכל האמוניה של חיפה כימיקלים, וכאמור להעלים לחלוטין את פעילות 'באים לבנקאים', שמחאתה חוסלה לחלוטין מפייסבוק.

למרבה האירוניה, הבחירה בדחב"ש כיועץ סתרים היא אנטיתזה לתואר "מנהיגת הפועלים" שיחימוביץ' מבקשת לאמץ לעצמה. גם קמפיין החוצות של יחימוביץ' שעלה תחת הכותרת "מנהיגה שנלחמת בשבילך" סותר לחלוטין את מעשיו של דחב"ש, שביום יום פועל דווקא ומטעם תאגידים ובעלי אינטרסים, להשתיק את קולם של הפועלים והאנשים הקטנים.

יש לציין כי המזבלה פנתה מספר רב של פעמים ליחימוביץ' במטרה לברר את טיב מערכת היחסים המקצועית והאישית שלה עם דחב"ש, אולם ככלל לא התקבלה תגובה. עוד יש לציין כי דחב"ש פנה למזבלה בבקשה להסיר ציוצים בהם תוייגו הוא ויחימוביץ'. זמיר דחב"ש סירב להגיב בנושא.

דחב"ש מבקש לנקות ציוצים על יחימוביץ'

כל מה שרציתם לדעת על זמיר דחב"ש

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. מיכאל ב.

    לא יודע איזו בדיקה עשית וכו'… אבל אף אחד לא אמר שיחימוביץ' אשמה במשהו, מלבד קשרים עם דחב"ש. השניים גם יכלו להגיב ולסתור, אבל הם בחרו שלא לעשות זאת.

  2. מבדיקה שעשיתי מול בעלי תפקידים בקמפיין של שלי לא נראה שהוא משמש באיזה תפקיד.
    כמובן שיכול להיות שזה רק בינו לבין שלי, אבל כל עוד אין ראיות יותר טובות לשלי יחימוביץ בהחלט שמורה חזקת החפות.

  3. שלי, את באמת כלבתא! כוחנית כמו עופר עיני, קפיטליסטית כמו ניסנקורן, פוליטיקאית מלוכלכת כמו שאר חברייך. אבל את הזוהמה שבקשר שלך עם דחבש שום רכיבה על אופניים לא תמחוק!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים