למה אחת הנשים הבכירות ביותר של פייסבוק העולמית כל כך מפחדת מהמזבלה?

טינה קולו
טינה קולו

טינה קולו (Tina Kulow), מנהלת התקשורת התאגידית של פייסבוק באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה (פייסבוק EMEA), היא אחת הנשים הבכירות והמוערכות ביותר של מארק צוקרברג מבין נשות הנהלת פייסבוק העולמית. ובכל זאת, תגובת הטרלה אחת של המזבלה, הצליחה היום לגרום לקולו להוכיח בדיוק עד כמה היא מפחדת ממנה.

קולו ילידת גרמניה, הצטרפה לחברת פייסבוק בינואר 2011 כמנהלת תקשורת תאגידית שאמונה על מדינות כמו גרמניה, אוסטריה, שוויץ, ישראל ונוספות בהן פייסבוק פועלת במזרח התיכון ובאירופה. טרם כך הייתה בעלת חברת יח"צ ודוברות ושימשה במספר תפקידי דוברות וניהול מערך תקשורתי בחברות גרמניות. במהלך השנים ביקרה קולו מספר פעמים בישראל, והייתה מעורבת בכל הליכי הגיוס שקשורים למערך התקשורתי של פייסבוק ישראל, לרבות המינוי האחרון של מעיין שריג והבחירה ב'שלום תל אביב' כמשרד היח"צ והדוברות של פייסבוק ישראל.

היום בשעות הצהריים המוקדמות, פירסמה קולו בפרופיל הפייסבוק שלה על מינויה של מעיין שריג כמנהלת התקשורת של פייסבוק בישראל; "אני שמחה להציג חברה חדשה בצוות התקשורת המופלא של פייסבוק – מעיין שריג, שהחלה ממש עכשיו את תפקידה כמנהלת התקשורת של פייסבוק ישראל בתל אביב. מעיין יהיה מדהים, ברוכה הבאה!".

הסטטוס שהוטרל ומיד הוחבא מהציבור
הסטטוס שהוטרל ומיד הוחבא מהציבור

את הסטטוס פירסמה קולו עם הגדרות פרטיות של "פומבי" מה שאומר שכל אדם יכול לראות אותו, לעשות לייק, לשתף ולהגיב לו. כחצי שעה לאחר פרסומו, נכתבה שם תגובה בשם בעלי המזבלה, "Good Luck", תגובה שככל הנראה הפחידה את קולו שכשעה קלה לאחר כתיבתה, חזרה בה ושינתה את הגדרות הפרטיות של הסטטוס לחברים בלבד – כך שהסטטוס ניתן לצפייה ע"י חברי הפייסבוק של קולו ושל שריג בלבד. מה שאומר שקולו הסתירה את הסטטוס מהעין הציבורית ובחרה להצניע את הפרסום, בכדי להמנע מהטרלתו. גם כתבה אודות שריג שהתפרסמה באתר Ynet וכללה הטמעה של הסטטוס המדובר, נשארה מיותמת מההטעמה לאור כך שהגדרות הפרטיות שונו.

כשעתיים לאחר מכן, פייסבוק סגרה בשנית את הפרופיל של הכותב. צילומי מסך של הסטטוסים כשהיה פומבי ולאחר שהוגבל לחברים בלבד הגיעו לידי המזבלה וחושפים את הפחד הגדול של אחת הנשים החזקות ביותר של פייסבוק.

ההטרלה בסטטוס של קולו:

התגובה לסטטוס של קולו
התגובה לסטטוס של קולו

הסטטוס ציבורי במועד פרסומו וכתיבת התגובה:

הסטטוס של קולו
הסטטוס של קולו

זמן קצר לאחר מכן, הסטטוס שונה לחברים בלבד:

הסטטוס של קולו
הסטטוס של קולו

טינה קולו ופייסבוק סירבו להגיב בנושא.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים