חה"כ אריאל קלנר במסר להנהלת פייסבוק ישראל "לא נשתוק עוד"

חבר הכנסת אריאל קלנר (מתוך פייסבוק, בשימוש הוגן)
חבר הכנסת אריאל קלנר (מתוך פייסבוק, בשימוש הוגן)

חבר כנסת נוסף בליכוד מתייחס לאיומי החסימה של פייסבוק ישראל על אושיות מהימין, שהמרכזיים בהם רן כרמי בוזגלו והצל, שקיבלו בחודש האחרון אזהרות מפייסבוק לפיהן הדפים שלהם נמצאים בסכנת סגירה.

בשבוע שעבר פנה חבר הכנסת עמית הלוי במכתב הבהרות למנכ"לית פייסבוק ישראל עדי סופר תאני וללוביסטית ומנהלת המדיניות ג'ורדנה קטלר. אל הלוי מצטרף חה"כ אריאל קלנר שהקדיש את זמן ה"נאומים בני דקה" במליאת הכנסת, למתיחת ביקורת נוקבת על הטקטיקות שפייסבוק ישראל נוקטת בכדי לשתק קולות ביקורתיים וקולות מהימין.

הפגנת הימין נגד פייסבוק ישראל
הפגנת הימין נגד פייסבוק ישראל

"פייסבוק מתנהלת כמו עוד ערוץ שסותם פיות בעקביות, הגיע הזמן לעצור את התופעה האלימה הזו. חופש הביטוי הוא ערך חשוב, לאייד אותו בלי שום הסבר, מדובר פה במסע ציד. אני מבהיר שלא נשתוק עוד ולא נקבל את ההתנהלות הזו. נפעל בכדי לוודא שחופש הביטוי נשמר גם ברשת החברתית".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. תפשטו את החיים שלכם. אני פשוט כבר לא בפייסבוק. אנשים ששכחו להיות מאגניבים מתלוננים תמיד על חסימות וסתימת פיות, אבל לא עושים שום דבר פשוט כמו להתנתק.

  2. א
    גם אם כל מה שאמרת נכון, אבל זה לא סותר את העובדה שפייסבוק ישראל נתפסת פעם אחר פעם בצנזורה ממוקדת על סגמנט שלא בא לה בטוב

  3. מצחיק, דורי. אתה אמור לדעת, כי כל החסימות בפייסבוק מוצנחות בפקודה ממרומי השלטון. שמאלניות ושמאלנים נחסמים בלי הכרה על זוטות, על שימוש במילה דיקטטור ועל ביקורת לגיטימית על אנשי דת.
    לקחת 2 דפים שמסיתים בקיצוניותם ומפיצים שנאה ושטנה. זו לא המגמה.
    היום נחסם לחודש יוסי אוחיון. מישהו בצמרת שלטון הפשע של ישראל לא אהב את העובדה, שהוא קרא לאנשים לצאת להפגין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים