הבחירות להנהלה וליו"ר איגוד חברות הפרסום יתקיימו ב-18 ביולי

איגוד חברות הפרסום
איגוד חברות הפרסום
איגוד חברות הפרסום
איגוד חברות הפרסום

בבחירות הקרובות יבחרו 11 חברי איגוד, כולל היו"ר: 3 חברי הנהלה ממשרדי הפרסום הגדולים, 3 מהמשרדים הבינוניים ו-3 מהקטנים. חבר נוסף ייבחר מקרב משרדי האינטראקטיב. הליך הבחירות יוצא לדרך: איגוד חברות הפרסום יתכנס ביום חמישי, ה-18 ביולי במשרדי האיגוד לבחירת חברי הנהלת האיגוד, יו"ר האיגוד וועדת הביקורת. בבחירות שייערכו במסגרת האסיפה הכללית, יצביעו חברי האיגוד ויבחרו 11 חברי הנהלה, כולל היו"ר. שלושה ייבחרו ממשרדי הפרסום הגדולים, שלושה מהבינוניים ושלושה ממשרדי הפרסום הקטנים בישראל. חבר הנהלה נוסף יבחר ממשרדי האינטראקטיב.

על פי הזימון שהוציא מנכ"ל האיגוד, יגאל בר און, מועמדות ליו"ר האיגוד תוגש על ידי המועמד במכתב מטעמו, או מטעם חבר באיגוד, למשרדי האיגוד לא יאוחר מ- 7 ימים לפני מועד הבחירות ובלבד שמועמדות המועמד נעשתה בהסכמתו. מועמדות להנהלת האיגוד ולועדת הביקורת תוגש על ידי המועמד במכתב מטעמו או מטעם חבר באיגוד למשרדי האיגוד, לא יאוחר מ- 7 ימים לפני מועד הבחירות ובלבד שמועמדות המועמד נעשתה בהסכמתו.
יש לציין כי מועמד לא יכול להיות מועמד להנהלה ולועדת ביקורת גם יחד. כמו כן, משרד פרסום לא רשאי להציג יותר ממועמד אחד מטעמו, בבחירות להנהלת האיגוד ומוסדותיו.

יגאל בר און, מנכ"ל האיגוד, מסר: "אני שמח לגלות כי יש עניין בקרב חברי האיגוד, להגיש מועמדות להנהלה. אני מצפה שלאיגוד חברות הפרסום יהיה צוות הנהלה מוכשר ונמרץ, שיהיה נכון להתמודד עם האתגרים הרבים העומדים בפנינו. אני קורא לכל חברי האיגוד שרוצים לקדם את הענף, אל תשבו על הגדר – הצטרפו להנהלה"

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים