צפו: הטריילר של בלי פחד – סרט הדוקו על ארץ חדשה, אלדד יניב ורני בלייר

fearless1

ב-22.1.2014 ישודר לראשונה ביס דוקו, הסרט 'בלי פחד' (באנגלית: Fearless), סרטם של רובי אלמליח ומקיקס רונן עמר העוקב אחר מפלגת ארץ חדשה של אלדד יניב ורני בלייר אשר התמודדה בבחירות האחרונות.

בקיץ 2011, בליבה של המחאה החברתית נפגשו אלדד יניב לשעבר מבכירי עורכי הדין של ההון והשלטון בישראל, שחצה את הקווים ועבר מהפך אישי עוצמתי, ורני בלייר מבכירי הבמאים בישראל, מי שאחראי לאלפי דקות דרמה ישראלית, ולוחם זכויות יוצרים. הניצוץ שנדלק במפגש הזה הוביל להקמתה של מפלגה חתרנית, צבעונית, ונטולת פחד, שחרטה על דגלה את הפלת שלטון ההון בישראל. #ארץ חדשה, מפלגת הרשת הראשונה בעולם, יצאה עם תקציב דל, תוך התעלמות מוחלטת של התקשורת המסורתית, לקמפיין קמיקזה אמיץ ונשכני, שצבר תהודה ועוצמה באינטרנט וברשתות החברתיות, לב הקמפיין היו סרטוני "השיטה", בהם חשף יניב את שחיתויות הציבוריות להן היה עד, וצברו מעל מיליון צפיות בזמן קצר.

בחשיפה נדירה עוקבים במאי הסרט אחרי מסע הבחירות הדרמטי של המפלגה לכנסת ה-21. הסרט מכניס את הצופה, ללא צנזורה, אל מאחורי הקלעים של קמפיין הבחירות עתיר העליות והמורדות, ומציע מסע אמיץ מרתק ונוגע על אמביציות פוליטיות, על הדחף העמוק לשינוי, על הקרבה אישית, ולפני הכל על חברות.

קרדיטים
בימוי: מקיקס רונן עמר ורובי אלמליח; תסריט: רובי אלמליח ומקיקס רונן עמר; צילום: מקיקס רונן עמר; עריכה: יוני כהן; עריכת סאונד: אוהד סטמטי וכפיר שי; מוסיקה מקורית: אבי ווקנין; מפיק: רובי אלמליח; חברת הפקה: מגרב פילמס // דוקו yes

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים