סוכנות My Social של מעיין יחבס זכתה בתקציב המדיה החברתית של רשת האופנה Xsara

Xsara
מעיין יחבס, צילום עומרי שפירא
מעיין יחבס, צילום עומרי שפירא

My Social, סוכנות המדיה החברתית בבעלותו של מעיין יחבס, ממשיכה לגדול וכעת נבחרה לנהל את תקציב המדיה החברתית של רשת אופנת הנשים Xsara. רשת האופנה Xsara הוקמה בשנת 2000, ודגמיה נמכרים בכ-150 חנויות ובוטיקים בפריסה ארצית.

יחבס, עיתונאי בטיים אאוט תל אביב, מנהל כיום בין היתר את מערך המדיה החברתית של אדידס ישראל, מעדני מיקי, ג׳ק קובה, ופלים ועוגיות מן. יחבס מסר למזבלה: "אנחנו מביאים צבע אחר לזירה הזאת. מדברים לקהל הישראלי בגובה העיניים, ומתמקדים בבניית קהילות רלוונטיות ופעילות, כל מותג והצרכים שלו. אין אצלנו נוסחה קבועה לניהול עמודים, ואנחנו לא מאמינים בנוסחאות. היום, כשאחוזי החשיפה האורגניים עבור פרסומים בפייסבוק מאוד נמוכים, חשוב ביותר כן לדעת להפעיל את האוהדים שלנו בצורה אורגנית, כי זו הסיבה שלשמה התכנסנו ברשת החברתית".

"ב-Xsara החלטנו לזנוח את הקטלוג המודפס והארכאי שעדיין מפיקים היום ברשתות הגדולות, וללכת על הפקה שכל כולה מוכוונת דיגיטל וסושיאל. למה לחלק בחנויות חוברות שמשמשות אותנו בסופו של יום לעיטוף מלפפונים, כאשר אפשר לחסוך את עלויות ההדפסה ולשחרר ברשת החברתית כל יום תמונה אחרת וסיפור אחר, ולשמור על אלמנט ההפתעה?".

Xsara – מאחורי הקלעים // צילום: לי אגמון, סטיילינג: רעות אופיר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים