מסתמן: אתר fxp יצטרף לקבוצת ynet – ידיעות אחרונות (פרסום ראשון)

אתר fxp יצטרף לקבוצת ynet - ידיעות אחרונות
אתר fxp יצטרף לקבוצת ynet – ידיעות אחרונות

עם כ-2.5 מיליון גולשים בחודש* אתר הפורומים fxp (קהילות פורומים מפולחות תוכן) של ארז בן דוד הנתמך על ידי חברת המדיה WEB3, הוא אחד האתרים הנצפים ברשת הישראלית ושני בקטגוריית הפורומים לצד 'תפוז אנשים' של קבוצת קו מנחה, שידע כבר ימים טובים יותר. מאז היווסדו ב-2003, הפך fxp לאחת מזירות השיח המרכזיות ברשת. הוא שרד את מפלתם של מרבית ממתחריו בנישה ועמד איתן אל מול מעבר השיח לרשת החברתית 'פייסבוק'.

במרוצת השנים היו ל-fxp לא מעט מחזרים שהבינו את הפוטנציאל הגלום בקהילות תוכן חזקות ונאמנות וניסו לרכוש את האתר. למזבלה נודע כי בתקופה האחרונה מערכת היחסים בין 'ynet ידיעות אינטרנט' של קבוצת 'ידיעות אחרונות' למייסד fxp ארז בן דוד, הבשילה ומסתמן כי הצטרפותו של fxp לקבוצת התקשורת המתרחבת תוכרז בקרוב. כזכור, לפני כשנתיים, הצטרף לקבוצת ynet גם אתר חדשות הצעירים 'פרוגי' (frogi) וזאת כחלק ממהלך אסטרטגי של ידיעות בפנייה לקהל צעירים.

fxp
fxp

אתר fxp הוקם בספטמבר 2003 על ידי ארז בן דוד, במקור כאתר ללא שם ועל גבי שרת אחסון חינמי. כחודש לאחר מכן, הושק fxp מחדש תחת השם 'בומבה בורד' ובמאי 2004 שונה השם ל-fxp. ב-2012, ועדת מדרוג האינטרנט דירגה את fxp במקום העשירי מבין אתרי האינטרנט הישראלים המשתתפים בדירוג, עם כ-96 אלף גולשים אמיתיים (Real Users) ביום וכ-843 אלף בחודש. ל-fxp כמיליון משתמשים רשומים שכתבו 154 מיליון הודעות ב-16 מיליון אשכולות בפורומים השונים.

האם זוהי עיסקת האינטרנט הישראלית של השנה? הצטרפותו המסתמנת של fxp (אף אקס פי) לקבוצת ידיעות יכולה להיות בגדר 'משנה כללי משחק'. מקבלי ההחלטות ב-ynet כנראה הבינו שהגיע הזמן להחזיר את השיח שמתנהל ברובו בפייסבוק למגרש המשחקים הביתי שלהם (ראו: התקשורת סימנה: עדי סופר תאני), שם הם יכולים לבצע מוניטיזציה, למכור תוכן שיווקי וכו' הרחק מידיו, גחמותיו ותקנוניו של מארק צוקרברג.

מקבוצת ynet – ידיעות אחרונות נמסר: "אין תגובה, תודה".
תגובת fxp לא התקבלה בטרם הפרסום.

*נתון מוערך

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. א, העליבות שבממשק? הם משתמשים ב VBulletin שזאת המערכת הכי חזקה למערכות פורומים. הפורומים הכי גדולים בעולם(לא כולל את 4chan שזה משהו אחר לגמרי) משתמשים במערכת הזאת. לגבי המראה אין לי אפילו תגובה לתגובה המפגרת שלך.

  2. מהאתרים העלובים שידעה הרשת.
    האתר הכי מבולבול, הכי לא נוח והכי תת שיש!
    לא מדבר על התוכן אלא על המראה, הממשק והעליבות שבכך.

    אולי עכשיו האתר הזה יתקדם קצת ממראה ה "היי זו שנת 97 ופתחתי אתר חינם בגאו סייטס בואו לבקר אותי בו"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים