התקשורת סימנה את היעד הבא: עדי סופר תאני

עדי סופר תאני
עדי סופר תאני

בתקופה האחרונה החלו אתרי החדשות לעסוק ברצינות ובצורה נרחבת בסוגיית חברת 'פייסבוק ישראל' אותה מובילה המנכ"לית עדי סופר תאני.

עדי סופר תאני בעין התקשורת - Mako
עדי סופר תאני בעין התקשורת – Mako

חוסר היכולת ליצור קשר עם נציגי הרשת החברתית בעת צרה, בין אם אתם גולשים שנפגעו מבריונות אינטרנטית או מפרסמים שצריכים סיוע, לצד העובדה שפייסבוק ישראל עושה הכול בשביל להתנער מאחריות מוסרית ותאגידית כלפי גולשיה בישראל, הוא נושא שמקודם רבות באתרי החדשות בימים האחרונים. עתירתו של עו"ד גיא אופיר כנגד פייסבוק בנושא היא רק פיון קטן במאבק כנגד הרשת החברתית, אולם זו הספיקה בשביל להיות סטארטר עבור אתרי החדשות, שרק חיפשו את הסיבה להזכיר לפייסבוק "שלא משנה כמה היא גדולה, הם עדיין הבעלים של מגרש המשחקים הזה".

הקונגלומרטים של קבוצות החדשות והתוכן המובילות בישראל, הבינו בהצתה קצת מאוחרת, שאין לסמוך על פייסבוק, בטח שלא לאורך זמן ויתרה מכך – יש להזכיר לפייסבוק את מקומה. כשפייסבוק העולמית השיקה את השלוחה הישראלית, היא לא השכילה להבין שמגרש המשחקים הישראלי שונה מכל מגרש משחקים אחר שהיא מכירה ופועלת בו. החוקים שלו שונים ויש לשחק רק על פי הם.

אבי לן ועדי בנטוב לן, מפעילי 'סטטוסים מצייצים', היו הראשונים שלמדו על בשרם את ההשלכות של אי ציות לחוקים בעידן החדש, אך מי שיותר מכל שכחה את אותם חוקים וכנראה שפיספסה את תרועת ה-"NEXT" שנשמעה במסדרונות mako, ynet, וואלה וגלובס, היא מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני.

>> קראו גם: למה התקשורת חששה מסטטוסים מצייצים?

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. רק שהיא לא המנכלית של פייסבוק ישראל, היא מנהלת מכירות מודעות אזורית הגיב:

    אל תתעצלו תשלחו פניה ליח"צ בחו"ל במקום לאכול את השטויות שמאכיל אתכם היח"צ בישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים