אדלר חומסקי משיקים את מילקי קייק עם שלומי סרנגה

תמונה: מילקי קייק
תמונה: מילקי קייק

אדלר חומסקי & ורשבסקי משיקים בפרסומת מזמרת מושקעת את מילקי קייק (cake), העוגה האישית החדשה של מותג מילקי מבית שטראוס. בסרטון הפרסומת שמושק במקביל למהלך 'מי גנב את המילקי Cake?' של טינק, מככב הזמר שלומי סרנגה שזוכה אולי לא בצדק לתגובות נזעמות מצד אוהדיו בעמוד הפייסבוק, שמותחים ביקורת על "התמסחרות" ועוד עבור מעדן חלב.

אני מוציא מהמקרר עוגה של מילקי

על פי טענות הגולשים, עיקר הביקורת היא סביב "הטבעונות" של סרנגה, בין התגובות: "איך נפלו גיבורים… לא מבינה איך טבעוני מפרסם מוצר מן החי. ואם אתה טבעוני מטעמי בריאות, ולא מוסר, אז מילקי? חבל" [Miki Katz].

"עוד יום שגרתי ב'קריאייטיב' של שטראוס: אוקי. אז לקחנו את הפרות, כלאנו ושיעבדנו אותם. ניצלנו והכאבנו להם ולקחנו מהם את כל החלב הזה. עכשיו אין נעשה ממנו כסף..ממ..כמה שיותר כסף.. אה..נעשה מהנוזל של הפרות מוצר ונצא לשכנע את הציבור לשלם לנו בשבילו. צריך לזוז כמה שיותר רחוק מעניין הסבל לחיות..בואו ניצור תסריט, שיעוף לאיזורים הדביליים, מה עוד, מוסיקה שכבר תקועה בראש של הציבור, רק נשלם ליוצרים הרבה כסף כדי שנוכל לשנות את המילים, ששטיפת המוח תיכנס מהר, מה עוד, אה כן, ניקח זמר שעל ה@#$% שלו סבל בעלי החיים, הוא יוכל להיות הפנים שיסתירו את החיות. ועכשיו לשטוף את הפרסומות כל הזמן, בטלויזיה, ברדיו, בשלטים, באינטרנט" [Omer Shalev].

סרנגה כאמור, התראיין בעבר לתקשורת בעניין "הטבעונות" והגדיר את עצמו כחצי טבעוני, לא אוכל בשר, כן אוכל ביצים ומוצרי חלב. אך כנראה שהגולשים התעייפו מקריאת הכתבה ב-ynet והחליטו כי הזמר טבעוני לחלוטין. שאר התגובות, הן של הפעילים הטבעוניים ששוטפים את הרשת החברתית בתגובות "הסברתיות".

מתוך הפייסבוק של שלומי סרנגה
מתוך הפייסבוק של שלומי סרנגה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. זה כמו מיליון חתולים מיוחמים שמייללים מתחת לחלון שלי בארבע בבוקר ואז כולם יחד, אחד אחד, עולים אליי לדירה, מצלצלים לי בפעמון, נכנסים לבית ושורטים לי את הביצים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים