האח הגדול 5: לא נשכח, לא נסלח (בעצם, אולי כן)

לבנה זוהרים גוגמן
לבנה זוהרים גוגמן

בניגוד לרוב הפרקים, הפרק האחרון של האח הגדול היה מורכב משלושה נושאים בלבד: הריב בין מיילי ללבנה והדחתו של רוני, המצלמה המטומטמת של בני והדחתה של מירי. הקטע הראשון והאחרון מובנים, אבל לא ברור למה מישהו בהפקה חשב שיעניין אותנו לראות את בני מחזיק מצלמה מזוייפת ומנסה לראיין אנשים.

כל הקונספט של "האח הגדול", מלבד המצלמות, הוא להחזיק אנשים במקום סגור ולחכות לרגעים הקטנים שהם יישברו. להסתובב מולם עם מיקרופון ולהציג את התשובות המשעממות והבנאליות שלהם על "איך זה להיות באח הגדול" שווה לשתי תוכניות של דנה רון ותוכנית אחת של אורנה דץ. מצד שני, די ברור שלא קרה כלום ביומיים האחרונים, וכנראה שלהראות את דורין ישנה פעם על הבטן ופעם על הצד לא הכי טוב לרייטינג. אגב דורין, הפעם היחידה שהיא הבליחה בפרק הייתה לשלוש שניות כשהיא חיבקה את מירי לפני יציאה. כנראה שלהיות הכפילה של ליהיא גרינר לא מספיק, ומישהו שם בטוח חוטף על הראש בגלל הליהוק הכושל.

הצפייה ברוני מיילי שצווח על לבנה הופכה מלא נעימה לכואבת ממש. נראה שמיילי מעביר בראש את המשפטים הכי פוגעים, מוותר על "שמנה מסריחה" כי זה חלש מדי ושולף "תמותי רווקה, אישה בגוף של גבר". אם נדמה לו ולגילי ש"מטומטמת" לא יפגע מספיק, הם בוחרים ב"בחיים לא יהיו לך ילדים" וב"הבנות פה מפחדות שתמזמזי אותן".

לבנה זוהרים גוגמן
לבנה זוהרים גוגמן

באופן מדהים רוני גם ניגש אליה אחר כך כדי להסביר לה שההתנהגות שלה לא מתאימה ושכדאי שהיא קצת תכבד אותו כי הוא יותר מבוגר ממנה. לא כל כך ברור מה היא אמרה לו לפני כן שהרגיז אותו בצורה הזאת, ומשום מה גם לא מראים את זה – אבל כל דבר שלבנה אולי אמרה לא הצדיק את המילים שנשפכו לעברה, בפרט כשמדובר בשניים חזקים שעומדים מול אחת שרוב חייה עברו עליה כמישהי שונה בכל מקרה. גם אחרי שהיא נשברת ובוכה ממשיך גילי לצעוק לעברה אמירות מטונפות, וללאון הוא אומר " היא בוכה, זהו, עכשיו היא תעזוב אותנו". מי יעזוב בדיוק את מי? לא ברור.

אבל נדמה שהקהל הישראלי סלחן. למרות שכמה מבנות הקהילה שרטו את אחד הג'יפים (שימו לב, אחד הג'יפים) של רוני מיילי אחרי שהוא חזר הביתה, כשהמודח הסתובב בחוף הים רצו אליו ילדים ובני נוער כדי להצטלם איתו ולקבל חתימה. העובדה שמיילי יוצא מבית האח לטיול בחוף הים ולא למעצר בית אחרי שהוא הרס ללבנה את החיים בכמה דקות מול מיליוני אנשים, מעציבה לא מעט.

דנה, שמפרק לפרק הופכת לממורמרת יותר ויותר, לא מבינה מדוע העמידו אותה להדחה. בדמיון הצר שלה היא הדיירת הכי נחמדה, מקסימה ושנונה שקיימת, ולא ממש ברור לה מי שונא אותה. אחרי שהיא הועמדה להדחה וניסתה להעליב כל מי שהציע לה כתף תומכת, היא גם פנתה אל הצופים ב"אל תצביעו ואל תעשו טובות" והסבירה למה לדעתה אין לה סיכוי להישאר: הצופים החרדים לא יצביעו לה כי יש להם "טלפון כשר" בלי האופציה של שליחת מסרונים. סליחה, אבל טלוויזיה יש להם? כנראה שכן, אגב. עובדה שהיא נשארה.

דני רייכנטל
דני רייכנטל

ואם כבר מדברים על דנה, גוש המרירות שמכריזה "אני לא אתראיין בחיים למצלמה הפיקטיבית", אבל זורמת כולה כשגילי ניגש אליה עם המיקרופון המזוייף (זורמת, כמובן, זה לענות "לא יודעת. לא רוצה לדבר על זה. שאלה הבאה. בעזרת ה', לכו ממני"), בואו נדבר גם על לבנה, שיצאה המלכה הגדולה מכולם כשהיא ענתה לרוני העומד מולה זחוח ומבקש סליחה, כמעט כאילו הוא צוחק עליה, שהיא מקבלת את סליחתו. לאף אחד לא באמת ברור למה היא סלחה לו, אבל אם הפורמט של התוכנית היה לתת את המיליון לאלה שראויים לו ולא לכאלה שמתלהמים בעילגות (סורי, קותי), היא הייתה ראשונה בתור.

בסיום הפרק מודחת מירי, ולמזלה – שכן נראה שהבוטוקס מתחיל לשקוע והגיע הזמן לחדש אותו. למזלה הנוסף היא יצאה לפני שהניחה ידיים על דור, מה שקצת מבאס אותנו, כצופים. אבל עזבו, הכל בסדר. עדיין יש לפאולינה זמן למלחמת בוץ עם טהוניה, לענת לשיחות נפש מייגעות עם האח ולדני רייכנטל לנסות להתקבל לעונה הבאה של "דייט בחשיכה". ואם שאלתם את עצמכם "דני מי?", יתכן שעדיין יש סיכוי לאנושות. // צביה בלום

האח הגדול 5: ועכשיו, לעוד זמן מסך

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. בניגוד למה שנכתב כאן, כן הראו את מה שלבנה אמרה למיילים שגרם להם להדלק. זה היה קטע בתוכנית הקודמת. רק שלקח להם יומיים והעמדה לגריל בשביל שהעסק באמת יתלקח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים