ימות המשיח: נדב פרסמן עוזב את באומן בר ריבנאי ועובר למקאן תל אביב

נדב פרסמן - יח"צ
נדב פרסמן – יח"צ

קבוצת מקאן אריקסון ישראל, אותה מוביל היו"ר אילן שילוח לצידם של המנכ"לים עמית משיח וריצ'י הנטר מודיעה הבוקר על רכש חדש ומשמעותי במשרד. נדב פרסמן, מנהל הקריאייטיב הראשי של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי מקבוצת פובליסיס ישראל, עוזב את המשרד אחרי 8 שנים ועובר לאייש תפקיד בכיר בהנהלת קבוצת מקאן ת"א, כמשנה למנכ"ל קריאייטיב, לצידו של מנכ"ל מקאן תל אביב הנכנס, עמית משיח. פרסמן, בעל תואר ראשון במשפטים וכלכלה באוניברסיטת תל אביב, נחשב לאחת הדמויות המובילות בעולם הפרסום הישראלי.

עמית משיח, מנכ"ל מקאן תל אביב: "אני שמח להודיע על כך שנדב נענה להצעתי להצטרף למקאן. מדובר באחת הדמויות המוערכות והבכירות בתעשייה. מקאן שמה לנגד עיניה מטרה ברורה – להוביל את השוק בתוצר הקריאיטיבי והדיגיטלי שלה. אין לי ספק שלצד העוצמה המסורתית של מקאן במדיה ובאסטרטגיה, בשילוב עם המינוי החדש והצוות הקיים נוביל את ענף הפרסום ביצירת המהלכים הקריאיטיביים והדיגטליים הטובים והאפקטיביים ביותר עבור לקוחותינו".

נדב פרסמן: "אני רוצה להודות ליוסי לובטון, על המקצועיות והאמון במשך כמעט שמונה שנים. יוסי הפך אותי ממנהל צוות קריאייטיב לאיש מקצוע שאני היום. אני מודה גם ליורם באומן שתמיד היה שם בשבילי, ולמשרד באומן בר ריבנאי שהיא משפחה אחת גדולה ומוכשרת. אני שמח לצאת לדרך חדשה ומרתקת בעיני ומלא ציפייה להצטרף לנבחרת העל של ענף הפרסום".

מערך יחסי הציבור של מקאן ת"א מנוהל על ידי שלום תל אביב, של זמיר דחב"ש ורינת פרידמן.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. הבגידה הזאת מעידה רק על האופי של הבן-אדם הזה, מוכשר וכריזמטי ככל שיהיה.
    יוסי בנה אותו ובעט את יורם לוי ובסוף הוא ככה יורק. לא יפה.
    וזה שלא מפסיקים לעזוב את באומן, זו כבר בעיה אחרת.
    לובטון צריך לעשות בדק בית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים