בנג'י זינגר, מנכ"ל WeWork ישראל הוא איש השיווק של חודש יולי 2016

בנג'י זינגר, צילום: שירן כרמל
בנג'י זינגר, צילום: שירן כרמל

בנג'י זינגר (Benjy Singer), ששימש בעבר כמנכ"ל רשת קפה ג'ו (Cup O' Joe) וכיום משמש כמנכ"ל פעילות WeWork בישראל, הוא איש השיווק של חודש יולי 2016 כך הודיעה הבוקר ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי.

חברת הנדל"ן האמריקאית WeWork (ווי וורק) שהוקמה ב-2010 ע"י היזם הישראלי אדם נוימן (אחיה של הדוגמנית עדי נוימן) ושותפו מיגל מקלווי, מציעה שטחי וחללי עבודה משותפים ופרטיים עבור יזמים, פרילאנסרים, עסקים קטנים וחברות סטארטאפ. על פי נתונים עדכניים, ל-WeWork למעלה מ-130 סניפים ושטחי Coworking שפועלים מסביב לעולם; ארצות הברית, ישראל, קנדה, סין, מקסיקו, אוסטרליה, גרמניה, הולנד, צרפת ומדינות נוספות, שמשרתים למעלה מ-60,000 חברים.

קצב הגדילה המסחרר של WeWork שמיצב אותה בשווי שוק שנע בין 10 ל-16 מיליארד דולר, הומחש בצורה הטובה ביותר במהלך 2015, דאז הצטרפו אליה למעלה מ-25,000 חברים. בחודש מרץ השנה, גייסה WeWork סכום של 430 מיליון דולר מקבוצת האחזקות Legend ו-Hony Capital, על פי הערכת שווי של 16 מיליארד דולר.

ווי וורק שרונה
ווי וורק שרונה

WeWork ישראל אותה מוביל זינגר, פועלת בשלוש נקודות מרכזיות בישראל; תל אביב, באר שבע והרצליה עם 5 שטחי עבודה, שעלות ההשכרה בהם נעה בין 850 ש"ח לחודש עבור "שולחן עבודה" בחלל משותף ללמעלה מ-22 אלף ש"ח עבור חלל פרטי לכ-9 עובדים. החברה מציעה בשכירות חודשית חללי עבודה מאובזרים ומצוידים בכל התשתיות והשירותים הנדרשים, המעניקים לחברים בה סביבת עבודה אופטימלית.

בנג'י זינגר, מנכ"לWeWork ישראל, הקים את הפעילות של החברה בישראל. בעבר עסק זינגר בתחום האירוח והמסעדנות, כשבתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל רשת קפה ג'ו. לפני 8 שנים פרסם אחיו את הספר "Start Up Nation" שהניע אותו לבצע הסבה מקצועית.

מפגש שערך עם מייסד WeWork, אדם נוימן, בארה"ב, הוביל אותו למסקנה שזה בדיוק המקום עבורו, כחברה המשלבת בין הידע והניסיון שלו בשירות ואירוח לבין תחום ההייטק. עבור זינגר, הרעיון שעומד במרכז החברה הוא בניית קהילה לוקאלית וגלובלית שמטרתה בראש ובראשונה לעזור לחברים בה להצליח. חברי WeWork גם יוצרים קשרים ושיתופי פעולה בינם לבין עצמם לצורך למידה והפריה הדדית. על פי זינגר, נדבך נוסף הוא הפרגמטיות שמציעה WeWork לחבריה, שכן לחברות יש חופש ויכולת להתרחב או להצטמצם בהתאם לצרכי החלל שלהם ללא מחויבות לחוזים ארוכי טווח, התעסקות עם תשלומים וחשבונות או תחזוקה.

מועדת השיווק נמסר: "איגוד השיווק הישראלי מכיר במהלך שביצע בנג'י זינגר כהצלחה בתחום. זינגר זיהה את הצורך בהקמת חללים יעודיים והביא בשורה של שיתופיות לעסקים רבים בישראל. החברה ממשיכה לצמוח בישראל ובשווקים נוספים ונמצאת במגמת גידול והתפתחות".

בתמונה: בנג'י זינגר, צילום: שירן כרמל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים