חגית קמין ושרון שפירא מרדיו אקו 99FM הם אנשי השיווק של חודש יוני 2016

חגית קמין ושרון שפירא
חגית קמין ושרון שפירא

איגוד השיווק הישראלי מכריז החודש על צמד זוכים בתואר אנשי השיווק של החודש; חגית קמין, מנכ"לית רדיו ECO 99 FM ושרון שפירא, סמנכ"ל התוכן של התחנה. הזכייה בתואר מגיעה לאור השקה מוצלחת של אפליקציית המוזיקה eco99music, שזכתה לפופולאריות רבה בחנויות האפליקציות ובאחוז השמעה גבוה באתר עם מאות אלפי הורדות ומאזינים.

אפליקציית eco 99 fm
אפליקציית eco 99 fm

האפליקציה שמתאימה למאזינים מוזיקה לכל מצב, היא מהלך דיגיטלי פורץ דרך וראשון מסוגו בישראל, שכלל גם תהליך מיתוג מחדש והשקת אתר, באמצעות סוכנות חוליגנס (Hooligans) של מקס שצ'רבקוב, שהר לוינשטיין ומרים מושינסקי.

ההשקה הוכיחה את עצמה כהשקעה מוצלחת ומניבה, עם עלייה משמעותית בנתוני ההאזנה וזמן שהייה ממושך בפלטפורמות הדיגיטליות של תחנת הרדיו, הרבה מעבר ליעדי ההשקה הראשוניים שהציבו לעצמם, כך נמסר.

eco99fm היא תחנת רדיו שפונה לקהל צעיר ומדורגת בצמרת טבלת ההאזנות בקרב קהל היעד. רצועות המוזיקה של התחנה מאופיינות בקו מוזיקלי אחיד של להיטים מכל הזמנים. לפני כשנה החלה התחנה ביישום אסטרטגיה והצבת מטרות לעלייה באחוזי ההאזנה, הובלת שוק הסטרימינג ומוניטיזציה. התחנה ביקשה, והצליחה, לנפץ את תקרת הזכוכית הטריטוריאלית והתדמיתית האופיינית לתחנת רדיו אזורית, ותוך חודשים ספורים שברה את ההגמוניה של התחנות הארציות הוותיקות ו"המיושנות".

מועדת השיווק נמסר: "חגית קמין ושרון שפירא הובילו מהלך חדשני שהביא למהפכה ברדיו eco99fm, ומשפיע רבות על צרכני המוזיקה בישראל. נתוני האזנה גבוהים במיוחד והתברגות בצמרת סקר ה-TGI, לצד נתונים מרשימים במיוחד לאפליקציה ויצירת מנוע צמיחה כלכלי לרדיו, הובילו את השניים לזכייה משותפת בתואר של אנשי השיווק של החודש".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים