טורף ת'רשת: 5 לקוחות חדשים למשרד הפרסום של מעיין יחבס

מעיין יחבס
מעיין יחבס

MY Social, סוכנות הדיגיטל והמדיה החברתית של מעיין יחבס, הופכת להיות שחקנית מרכזית ודומיננטית בתחום המסעדות עם 5 לקוחות חדשים; ננוצ'קה, קפה נואר, סבסטיאן, מסעדת אנה הירושלמית שנכנסה לרשימת המסעדות המדוברות ביותר ברשת לחודשים יולי ואוגוסט (דירוג mako), והמסעדה המרוקאית החדשה בנווה צדק; מסעדת אווה סאפי (Ewa Safi), השייכת לבעלי המועדון האגדי הקומפורט 13.

חמש המסעדות החדשות מצטרפות לשורה של עסקים בתחום שיחבס מלווה מזה תקופה ארוכה, ביניהן: פרונטו, פרונטו קיוסקו, מסה, קוואטרו, יאסו, פלימרקט ורשת הפאסט פוד האסייתית Wokaway שרק לאחרונה התחדשה בשני סניפים חדשים, האחד ברמת החייל בתל אביב והשני בהרצליה.

יחבס והלוגו החדש
יחבס והלוגו החדש

"שיווק של מסעדות ברשת החברתית הוא אחד הכלים הכי חזקים כיום. כמעט כולנו נציץ בעמוד הפייסבוק של מסעדה חדשה לפני שנזמין אליה מקום, נביט בתמונות, נקרא את ביקורות הגולשים, נתרשם מהאינטראקציה בעמוד וכמובן נחפש את התפריט", מסביר יחבס ומוסיף: "כלי הפרסום שפייסבוק מעמידה לרשותנו כום מאפשרים לנו להגיע לכל גולש רלוונטי עם מודעות ממומנות שמזמינות אותו לבית העסק, חושפות בפניו את תפריט העסקיות או לחילופין משכנעות אותו להזמין משלוח הערב. היופי במדיה הזו הוא שהיא גם מאפשרת לנו להגיע לגולשים וגולשות שנמצאים בסמוך למסעדה, ובכך היא מנצחת את כל כלי השיווק המסורתיים".

"לאחר שחקרנו את התחום במשך תקופה ארוכה, אנחנו יודעים לתת היום מוצר שיווקי מלוטש ומדויק, שמכסה עבור אותן מסעדות את נושא השיווק במדיה החברתית מא' ועד ת', החל מצילום, עיצוב ומיתוג דרך כתיבת תכנים ועד ניהול קמפיינים ברשת. לצד זה, אנחנו מסייעים במתן פתרונות דיגטליים עבור כל הזירות בהן אותן מסעדות פעילות, על מנת לשמור על אחידות שפה ומסרים. כל צורך שעולה מאותן מסעדות, מקבל פתרון כאן אצלנו בבית. לצד כל אלה, אנחנו לומדים את השפים את המסעדות ומתאימים לכל אחת מהן שפה ייחודית משלה, הן ברמה הצילומית והן בשפת הכתיבה, ובכך אנחנו נבדלים מאחרים", מסכם יחבס.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים