קהילת 'מנהלי שיווק מצייצים' חוגגת שנה, תשיק שת"פ עם קקטוס הזהב 2016 וגם אירוע רשמי

מנהלי שיווק מצייצים
מנהלי שיווק מצייצים

עם למעלה מ-3,800 חברים ורשימת המתנה של מצטרפים חדשים באורך הגלות, קבוצת הפייסבוק הסגורה 'מנהלי שיווק מצייצים' שהוקמה ב-2015 על ידי אמיר שניידר, לירן פורמן טל ספיבק, הפכה מאז היווסדה למוקד עליה לרגל עבור מנהלי ומנהלות השיווק של המותגים בישראל, שלראשונה זוכים לבמה ממוקדת ודיסקרטית לניהול שיח מקצועי ואישי על עולם השיווק והפרסום.

מנהלי שיווק מצייצים
מנהלי שיווק מצייצים

קהילת 'מנהלי שיווק מצייצים' לא חיה רק בפייסבוק. מאז ההשקה נפגשו חברי הקבוצה למספר אירועים ייחודיים, ביניהם מפגשי העשרה, מפגשים מקצועיים בהם בין היתר נרתמו לשיפור תדמית ישראל בעולם ויצירת שיתופי פעולה חוצי פלטפורמות ומדיה, ביניהם גם שיתופי פעולה נרחבים עם אתר מאקו במסגרתו נבחרות מדי חודש הפרסומות הבולטות בישראל, שיתוף פעולה עם תחרות 'דג הזהב' של רשת שוקן, שיתוף פעולה עם אתר דה מרקר ושת"פ עם אתר וואלה! שהשיק באחרונה פינה ייעודית של תוכן מותגי.

גם הסקרים שעולים לקבוצה זוכים להענות מרשימה מצד המנהלים והמנהלות, שלא מתביישים למתוח ביקורת ולהציג את דעתם על קמפיינים ומהלכים פרסומיים ישראלים. באחד הסקרים שעלה בקבוצה, נשאלו חבריה האם הם היו מגייסים את שי חי כפרזנטור לקמפיין, בסקר אחר, התבקשו להכריע מי מבין המפרסמים עושה עבודה טובה יותר – נירלט או טמבור.

עתה הקבוצה התוססת חוגגת שנה של פעילות, עם למעלה מ-3,000 סטטוסים שעלו לקבוצה והניבו במשולב כ-20,000 תגובות ו-30,000 לייקים. למזבלה נודע, כי 'מנהלי שיווק מצייצים' יקחו חלק פעיל בתחרות 'קקטוס הזהב 2016' של איגוד חברות הפרסום שתתקיים בעוד כשלושה שבועות ואף ישיקו אירוע חגיגי לציון שנה של פעילות שיתקיים ככל הנראה לקראת סוף חודש מאי.

אמיר שניידר, מייסד הקבוצה: "קהילת מנהלי שיווק מצייצים חוגגת שנה – שנה מלאה באתגרים, שיתופים וציוצים. שנה שבה נוכחתי לגלות את כוחה של המדיה החברתית בחיבור בין אנשים. שנה השזורה בשיתופי פעולה וחיבורים מיוחדים. זכיתי שלאורכה ולרוחבה של השנה הכרתי אנשים מדהימים בענף מכל התחומים והדיסיפלינות. תודה לכל מי שהלך איתנו לאורך הדרך, שיתף וצייץ, זה לא מובן מאליו".

עוד בנושא: הכירו את אמיר שניידר – מייסד קבוצת 'מנהלי שיווק מצייצים' (ראיון)

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים