חנה רדו תמנכ"ל את קבוצת מקאן תל אביב ותשמש כמשנה של אילן שילוח

חנה רדו, צילום: איל יזהר
חנה רדו, צילום: איל יזהר

חנה רדו, מי שנחשבת לאישה החזקה והדומיננטית של עולם הפרסום הישראלי ויד ימינו של יו"ר קבוצת מקאן אילן שילוח, תמונה למנכ"לית קבוצת מקאן בישראל במקומו של המנכ"ל הנוכחי ריצ'י הנטר. רדו אף תכהן בתפקידי מפתח חשובים בקבוצה, ביניהם המשנה ליו"ר הקבוצה ומנהלת העסקים הראשית.

רדו, ממקימות משרד הפרסום הדרומי 'מקאן ואלי' ומיזמים נוספים של קבוצת מקאן אריקסון בישראל, ביניהם מיזם הנשים פרסונה (Persona) שזכה לאחרונה לכתבה מפרגנת במגזין Fortune, שימשה עד כה כמנהלת התפעול (COO) ומנהלת הכספים הראשית של קבוצת מקאן.

מינויה של רדו כמנכ"לית, מגיע במקביל לגיוסם של דמויות בולטות נוספות בעולם הפרסום הישראלי, וזאת כחלק מהליך רה-ארגון בקבוצת מקאן. בין הגיוסים; מאור חן, מנכ"ל אקליפטוס שמונה לכהן כמנכ"ל מקאן דיגיטל, נדב פרסמן שמגיע מבאומן בר ריבנאי ויתחיל במקאן ב-2016 בתפקיד קריאייטיב בכיר, אלדד ויינברגר שחוזר למקאן לאחר תקופה מוצלחת בקבוצת mako ועמית משיח שנבחר לאחרונה למנכ"ל משרד הפרסום עצמו של מקאן ת"א.

בצילום: עמית משיח, אילן שילוח וחנה רדו
בצילום: עמית משיח, אילן שילוח וחנה רדו

רדו היא אחת מעובדי מקאן הותיקים ונמצאת במשרד לצידו של אילן שילוח עוד מתחילת הדרך. על פי אתר 'אייס' שם פורסמה הידיעה לראשונה על ידי משה בנימין, עולה כי החלטתו של שילוח למנות את רדו כמנכ"לית של הקבוצה, התקבלה עוד בטרם הגעתו של עמית משיח למשרד. בנוסף, רדו תמונה לסגנית יו"ר קבוצת מקאן בישראל ולמנהלת העסקים הראשית של הקבוצה.

השינויים בקבוצת מקאן הם חלק מהליך "הבראה" אותו מוביל אילן שילוח, מקאן היא אומנם אימפריית עולם הפרסום הישראלי, אך היא ידעה ימים טובים יותר ותדע ימים טובים בהרבה, כך נראה על פי המינויים. שילוח מכוון לחזק את מקאן בעיקר בזירות המתחדשות; מובילי דיעה, סטארט-אפים וחממות, רשתות חברתיות, תוכן מותגי ואולי בעיקר בעולם הדיגיטל ובזירת העסקים המקוונת.

בזרוע הפרסום הדרומית של מקאן במצפה רמון 'מקאן ואלי' אף הוקמה לאחרונה מחלקה ייעודית לשירותי קריאייטיב והפצה באמצעות מובילי דעת קהל. המחלקה החדשה 'MCIMPACT' שמנוהלת על ידי נשות הואלי; הדר גור אריה ומיכל רומי, כבר עשתה קמפיינים מעניינים בתחום, הבולט שבהם הוא קמפיין שולחן החג של אל על באינסטגרם. במקאן השיקו לאחרונה גם אתר אינטרנט חדש שנעשה כולו אינהאוס במסגרת שת"פ של המחלקות השונות.

קבוצת מקאן תל אביב לא הגיבה לפרסומים בנושא. גורם בכיר במקאן אישר את הפרטים.
*קרדיט צלם: איל יזהר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים