חילופי משמרות בדוברות פייסבוק ישראל: מאור אהרוני פורש, נועה רון תנהל את תיק היח"צ

מאור אהרוני, נועה רון
מאור אהרוני, נועה רון

למזבלה נודע כי איש יחסי הציבור מאור אהרוני (Maor Aharoni), מי ששימש בשנים האחרונות כדובר חברת פייסבוק ישראל, לצידו של בעלי משרד 'שלום תל אביב' זמיר דחב"ש, פורש בימים אלה מתפקידו, כמנהל התיק של פייסבוק ודסק ההייטק של המשרד ויוצא לדרך חדשה כדובר חברת מוטורולה סולושנס.

באימייל ששיגר הבוקר אהרוני לכתבים נבחרים, נכתב: "שמחתי מאוד לעבוד עם כולכם. השתדלתי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, לסייע, לכבד ולא לנג'ס יותר מדי. מקווה שלרוב הצלחתי..".

זמיר דחב"ש, צילום: יוסי זליגר
זמיר דחב"ש, צילום: יוסי זליגר

אהרוני, בעל תואר ראשון בתקשורת שיווקית אסטרטגית מהמרכז האוניברסיטאי אריאל, החל את דרכו בעולם התקשורת בשנת 2011 ושימש כיועץ תקשורת בגיתם פורטר נובלי, ב-2013 הצטרף למשרד היח"צ שלום תל אביב של זמיר דחב"ש ורינת פרידמן, שם טיפל בין היתר בתיק הלקוח של פייסבוק ישראל, אותה מובילה המנכ"לית עדי סופר תאני.

את אהרוני, תחליף נועה רון (בפייס: Noa Ron), בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול מהמכללה למנהל, תואר שני במנהל עסקים ושיווק ובוגרת קורס לדוברות ויחסי ציבור ב'הבצפר' של חברות הפרסום. רון החלה את דרכה במשרד היח"צ שטרן אריאלי והצטרפה לשלום תל אביב בשנת 2013.

חילופי המשמרות בדוברות ויחסי הציבור של פייסבוק בישראל, מגיעה במקביל לכתבה וראיון שנויים במחלוקת עם המנכ"לית עדי סופר תאני, ששודרו לאחרונה באולפן שישי של ערוץ 2. הכתבה זכתה לתגובות זועמות רבות ברחבי הרשת, וזאת לאור התחמקותה של סופר-תאני מלענות על שאלות רלוונטיות לסוגיית האלימות, ההסתה ואי תשלום המיסים.

בימים אלה, חברת פייסבוק ישראל הסירה מודעת דרושים שפורסמה באתר הקריירה שלה, שם חיפשה אחר ראש מדיניות ותקשורת לשוק הישראלי. מוערך כי פייסבוק תתקשר את המינוי הנבחר בשבועות הקרובים.

תיק יחסי הציבור של חברת פייסבוק ישראל נחשב לאחד התקציבים האסטרטגים הנחשקים בתחום. בבחינת דוברי הרשת החברתית, לא מדובר בעבודה קלה, במיוחד לנוכח ההסתה המתמשכת ברחבי הרשת החברתית, האלימות והשיימינג וגם סוגיות תקשורתיות וחברתיות שונות, כדוגמת תשלום המיסים בישראל.

אולם ברשת החברתית נראה כי מדינות פייסבוק דווקא מקלה על עבודת היח"צ, ואלה נוהגים לרוב שלא להגיב לפניות עיתונאים בנושאי מדיניות וכו'. ובמקרים מסויימים, כפי שנחשף במזבלה, אף מעדיפים לנתק את הטלפון בפניהם של עיתונאים.

בתמונה: זמיר דחב"ש, צילום: יוסי זליגר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים