אחרי רב המכר הראשון – ספרו החדש של גדעון עמיחי נוחת ברשתות הספרים

גדעון עמיחי וספרו
גדעון עמיחי וספרו

בדיוק לתקופת החגים: "נו, נו, נו, נו, נו, נו, נו, יס." ספרו החדש של גדעון עמיחי, יוצא לאור כבר בימים אלה וניתן למצוא אותו ברשתות הספרים. הספר לוקח את הקוראים למסע בין תחנות חייו האישיות והמקצועיות, על הקו שבין תל אביב לניו יורק, הערים בהן הוא חי לסירוגין.

זהו ספרו השני של עמיחי, לאחר ש-"לא, לא, לא, לא, לא, לא, לא, כן", ספרו משנת 2011 הפך לרב מכר, ותרגומו לאנגלית נמכר באמזון ובין היתר גם בחנויות ספרים מובחרות ביניהם; חנות המוזיאון ה-MoMA ו-McNally Jackson Books שבסוהו בניו יורק, שם הוצב ספרו של עמיחי ליד ספרים של ענקי הדור כמו סטיב ג'ובס, אילון מאסק, וג'ק מא (מייסד עליבאבא) כריס אנדרסון (מייסד TED) והאמן הבינלאומי בנקסי.

בספרו החדש, לוקח עמיחי את הקוראים למסע במקומות לא מוכרים בעיר מזווית אישית וייחודית ומתוך אהבה עצומה לקצב ולאנרגיה של רחובות ניו יורק, הנשקפת מכל דף ודף – באנקדוטות הטקסטואליות, בצילומים המרהיבים ובאיורים הרגישים – כולם פרי יצירתו. עמיחי נוגע בפינות נסתרות מהעין, תוך ערבוב שובה לב בין האישי והמקצועי, כך בעמוד אחד אפשר לקרוא על תובנות אוניברסליות ועמוקות העולות בעקבות מפגש אישי ובאחר על מחשבות ומסקנות על מתי ללבוש צעיף ואיזה.

ספרו החדש של עמיחי
ספרו החדש של עמיחי

ספרו כתוב כפרגמנטים המזמינים את הקורא לצלול אל תוך עולמו העשיר של עמיחי ולחלוק את הבחנותיו הדקות לגבי הבדלי תפיסות ומוסכמות חברתיות ואותן הוא מגדיר כ"שתי מערכות ההפעלה שונות בהן הוא חי – ת"א וניו יורק".

"נו, נו, נו, נו, נו, נו, נו, יס" גם פונה לחובבי הערים הגדולות ולכל מי שלא מפסיק לחלום. עמיחי, שתמיד חולם בגדול ולזכותו ניתן לרשום לא מעט אסמכתאות בינלאומית, משתף בכברת הדרך שעבר כתלמיד צעיר ב'סקול אוף ויז'ואל ארטס' בניו יורק ועד ששב אל בית הספר, כעבור 23 שנים, בכדי ללמד בו ולהעביר מהידע העצום שצבר בקריירה הארוכה שלו. כל זאת תוך כדי פסיעה ויזואלית וטקסטואלית בניו יורק, יד ביד עם הקוראים.

עמיחי, ממייסדי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R ישראל (ז"ל) הוא אחד הפרסומאים הישראלים מהמוכרים בעולם, יוצר ומרצה בעל שם עולמי ליצירתיות וחדשנות בעסקים. עומד כיום בראש משרד הקריאייטיב No, No, No, No, No, Yes אותו פתח ב- 2013, בניו יורק. בין השאר השיק המשרד את ערוץ הטלוויזיה DOGTV בארצות הברית (המשודר היום כבר ב-17 מדינות), והשיק את הקמפיין העולמי של חברת המלצות התוכן הישראלית אאוטבריין.

סוס הסייבר של גדעון עמיחי
סוס הסייבר של גדעון עמיחי

הסניף הישראלי של משרדו, שנחנך בתל אביב ב-2015, מטפל במספר לקוחות נבחרים (פולקסווגן, טמפו, יקב ברקן, לופה, ועוד) ואחראי לאחד מהפרויקטים המתוקשרים בתקופה האחרונה ה-Cyber Horse; יצירת ענק, המתנשאת לגובה 6 מטרים ושוקלת כ-2 טון אשר הוצבה באוניברסיטת תל אביב, לרגל ועידת הסייבר הלאומית להעלאת המודעות לסכנות של מתקפות סייבר, פרויקט שזכה לכיסוי נרחב בישראל וביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם (הטיימס הבריטי, CBS NEWS, האקונומיסט, לה-מונד הצרפתי דר שפיגל הגרמני ועוד רבים).

בשנת 2011 פרש עמיחי ממשרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי/Y&R ", שם כיהן במשך כ-18 שנים כמנהל קריאייטיב ראשי ומנכ"ל משותף של אחד מ-3 המשרדים הגדולים בענף. את הספר החדש ניתן יהיה לרכוש ברשת סטימצקי וצומת ספרים, במחיר מומלץ לצרכן של 120 ש"ח.

ספרו של עמיחי
ספרו של עמיחי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים