מערך הדוברות של פייסבוק ישראל מתפרק; נועה רון עוזבת את 'שלום תל אביב'

פייסבוק
פייסבוק

פחות מ-9 חודשים לאחר שקיבלה לידיה את תיק יחסי הציבור של פייסבוק ישראל, היח"צנית נועה רון ביקשה לסיים את תפקידה במשרד 'שלום תל אביב' של זמיר דחב"ש ורינת פרידמן, כך נודע למזבלה.

רון, בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול מהמכללה למנהל ותואר שני במנהל עסקים ושיווק. בוגרת קורס לדוברות ויחסי ציבור ב"הבצפר" של חברות הפרסום, הצטרפה ל'שלום תל אביב' ב-2013 לאחר שבתפקידה הקודם שימשה כיועצת תקשורת במשרד 'שטרן אריאלי'. את רון תחליף בניהול תיק פייסבוק ב'שלום תל אביב', ג'ולי יפה.

בפברואר השנה, עם פרישתו של מאור אהרוני כדובר פייסבוק ישראל מטעם 'שלום תל אביב' קיבלה רון לידיה את תיק היח"צ הנחשק. אולם לאחר 9 חודשים בלבד בתפקידה, שיגרה הבוקר (12.12) רון אימייל בו בישרה על סיום תפקידה. לרון שנחשבת לאחת מנשות היחצ הבולטות והמבטיחות בתחומה מצפה "עתיד שנשמע מצויין" עם מעברה לדוברות של חברת התקשורת פרטנר (Partner).

נועה רון
נועה רון

מערך היח"צ והדוברות של פייסבוק ישראל נמצא במשבר רשמי, זוהי הודעת סיום עבודה נוספת בפרק זמן קצר של מי שאמון על תיק היח"צ של ענקית הרשתות החברתיות. מדובר בתקציב נחשק וטיפול בו פותח לא מעט דלתות בארץ ובעולם, אולם היח"צנים של 'שלום תל אביב' מוותרים בזה אחר זה על לקוח שדווקא מחפש יציבות וליווי לאורך זמן.

באוקטובר השנה, נחשף במזבלה כי פייסבוק ישראל מחפשת ראש מערך תקשורת ויחסי ציבור אינהאוס, שישמש ככל הנראה ככוח עזר למשרד 'שלום תל אביב' וינהל את התקשורת מול פייסבוק לונדון. עם מינוי של ראש המערך, 'שלום תל אביב' יתמקד בניהול משברים, רקימת קשרים – נטוורקינג ובניית תדמית חיובית עבור פייסבוק ישראל והמנכ"לית עדי סופר תאני, כאשר ראש המערך הפנימי יטפל בהודעות יח"צ, קשרי עיתונות ותקשורת.

2016 הייתה שנה לא פשוטה עבור היח"צ של פייסבוק ישראל. לצד ביקורת על ההסתה, מדיניותה והתנהלותה של פייסבוק שזכתה לאיזכורים מרובים ברשת, נחשף במזבלה כי 'שלום תל אביב' לקחו חלק פעיל בניטור, ריגול ומחיקת תנועת 'באים לבנקאים' בשם פייסבוק ישראל ואיגוד הבנקים. בעלי המשרד, זמיר דחב"ש, אף פירסם לראשונה סטטוס פייסבוק בו הכחיש כי הדחיק איזכורים לא מחמיאים שהופנו אל לקוחותיו והיה יעד לפעולת מחאה מול ביתו, לאחר ששמו נקשר גם בפרשת הריגול של קבוצת NSO, שעל פי טענות המוחים, הובילה להוצאה להורג של פעילים חברתיים במדינות ערב. באחרונה ולאור גל של חסימות לא מוסברות, הופנה למנכ"לית עדי סופר תאני ולזמיר דחב"ש גם מכתב נוקב עליו חתמה קבוצה של אנשי תקשורת.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים