יותם זמרי פורש ממשרד הפרסום ענבר מרחב G, יכתוב תוכנית סאטירה חדשה בתאגיד 'כאן'

יותם זמרי
יותם זמרי

יותם זמרי, אושיית הרשת של משרד הפרסום ענבר מרחב G בו שימש כקופירייטר בשלוש השנים האחרונות, הודיע היום על סיום תפקידו. את דרכו בעולם הפרסום, החל זמרי במשרד הפרסום הדיגיטלי I&M אינטראקטיב, אליו הצטרף לאחר סיום לימודי קופירייטינג ב'הבצפר', בית הספר של איגוד חברות הפרסום. ב-I&M עבד זמרי על לקוחות כמו פיג'ו ישראל.

במאי 2014, הצטרף כקופירייטר של משרד הפרסום ענבר מרחב ניסן G (כיום ענבר מרחב G), שם עבד על קמפיינים למותגי הרכב ניסאן ואינפיניטי, המרכז ללימודים אקדמיים, מועצת החלב, רשת סטימצקי (שבעליה ג. יפית אוחזת גם בענבר מרחב G), דורקס ונוספים. בין לבין הפך זמרי לאחת מאושיות הסושיאל המוכרות והדעתניות בישראל, עם למעלה מ-73 אלף עוקבים, טורים ב'מקור ראשון' ובאתר nrg, תוכנית רדיו בשם 'פתחי וזמרי בעם' בגלי ישראל ביחד נועם פתחי ורזומה של כתיבה סאטירית, בין היתר עבור התוכנית 'הכל שפיט' בערוץ 11. זמרי אף לוקח חלק בתוכנית 'ימני או שמאלני' ביחד אבי אטינגר בתאגיד השידור 'כאן' ואף יכתוב וישתתף בתוכנית סאטירה חדשה שתעלה במסגרת שידוריו.

כיאה לכוכב שנולד ב'פייסבוק', את דבר הפרידה וסיום התפקיד סיפר זמרי בסטטוס בפייסבוק, בו כתב: אני עוזב היום את המשרד אחרי שנתיים וחצי, רציתי לפתוח את פוסט הפרידה הקיטשי במשפט השחוק "לא פשוט לעזוב בית", אבל ענבר מרחב זה לא "בית", בית יש לי בבית, ענבר מרחב G זה פאקינג משרד פרסום מצוין, עם אנשים מקצוענים שהפכו אותי לפרסומאי הרבה יותר טוב מזה שהגעתי".

לדברי זמרי, הוא אינו מסיים את דרכו בענף הפרסום ועתיד להעניק שירותי פרילאנס למפרסמים ומשרדים. "אני עוזב בגלל שהחיים שלי הולכים ומתמלאים בפרויקטים שלא משאירים מקום לתובענות של משרה מלאה בעולם הפרסום, יש תוכנית רדיו ותוכנית סאטירה חדשה שעתידה לעלות בתאגיד, ועוד כמה דברים על הפרק, אבל אני עדיין פרסומאי שמתכוון להמשיך לעשות פרסום טוב, הרבה בזכותכם." כך לדבריו.

פרישתו של זמרי, מגיעה במקביל לתנודות במחלקת הקריאייטיב והדיגיטל של משרד הפרסום ענבר מרחב G שצירף באחרונה לשורותיו את יגאל עזרא, מנהל הקריאייטיב הפורש של גיתם BBDO שמונה לסמנכ"ל קריאייטיב לצידו של גבי קיקוזשווילי ואת אדי גולדנברג, שמונה לסמנכ"ל הדיגיטל, תחת בן סבר, מנהל הקריאייטיב הראשי והמנכ"ל המשותף של ענבר מרחב G.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים