גיא לרר צוחק על קשת בפרומו החדש של הצנרת

גיא לרר, הצנרת
גיא לרר, הצנרת

גיא לרר חושף בדקות האחרונות את הפרומו החדש של תוכנית הצנרת שתעלה בשבועות הקרובים בערוץ רשת 13. עמוד הפייסבוק של התוכנית שהושק בתחילת החודש, הצליח למשוך עד כה בסה"כ כ-24 אלף לייקים וזאת תודות לשיתופי הפעולה של לרר עם עמודי פייסבוק מובילים ודמויות בולטות ברשת החברתית.

לאור הסכסוך המשפטי של לרר עם ערוץ 10 על חזקת עמוד הפייסבוק של הצינור שמונה למעלה ממיליון גולשים, נאסר על שני הצדדים להשתמש בעמוד בכדי לקדם את תוכניות ערוץ 10 ומנגד את התוכנית החדשה של לרר וכן תכנים שקשורים לעבודות ב-רשת, לרבות תכני חדשות 2. הפרומו החדש של הצנרת צוחק את פרומו המעבר של קשת 12 שעלה לשידור לפני מספר שבועות. גם הפעם מגייס לרר את התותחים הכבדים שלו בכדי להפיץ את הבשורה, בהם מישל טרוני, דניס צ'רקוב, סמיון גרפמן וגדי וילצ'רסקי.

פרומו הצנרת - העורכים אדם שפיר ואורי אבן
פרומו הצנרת – העורכים אדם שפיר ואורי אבן

כזכור בתחילת חודש ספטמבר ולקראת עליית הצינור עם המנחה החדש טל ברמן, נחשף במזבלה על הסכסוך שהתפתח בין לרר לערוץ 10 על עמוד הצינור. לרר שמנע מערוץ 10 הרשאות ניהול בעמוד, טען כי עמוד הפייסבוק הפופולארי הוא בבעלותו הבלעדית ואינו קשור לערוץ 10, כשמנגד דוברות 10 מסרה כי כל העושה שימוש בו חשוף לתביעה משפטית.

לרר שהבין כי לא יוכל להשתמש בעמוד הצינור בחודשים הקרובים וכי בכדי לנצח את ערוץ 10 בבית המשפט עליו לרתום את הציבור הרחב – גייס בי ןהיתר את אלכס פרידמן, מוביל מחאת 'נכה לא חצי בן אדם' שיפרוט על מיתרי האג'נדה החברתית של הצינור והסכסוך המשפטי הגיע לבית המשפט לאחר שלרר וערוץ 10 כשלו מלהגיע להסכמות על עתיד הצינור. במסגרת הפשרה הזמנית שהושגה בין לרר לערוץ 10, קבעה השופטת כי הצדדים יפגשו לדיון בתיק בעוד כחודשיים וכשלבינתיים ינסו לפנות לחברת פייסבוק ישראל בבקשה כי זו תשכפל את עמוד הצינור למען ישרת את שני הצדדים.

מתוך צילומי הפרומו
מתוך צילומי הפרומו

כפי שנחשף לראשונה במזבלה, גורם בכיר בפייסבוק ישראל אמר כי פייסבוק לא תאפשר שכפול של העמוד. ימים ספורים לאחר מכן פורסמה בגלובס התגובה הרשמית של פייסבוק ישראל שגם בה נאמר כי פייסבוק לא רק שלא תשכפל את העמוד, אלא אף בכוונתה לבטל את שכפול עמוד האח הגדול, שגם הוא נחשף במזבלה.

פרומו קשת 12

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. הקמפיין ה"חברתי" של לרר היוצר, לכאורה, זיקה בין האינטרס של הנכים לבין האינטרס של לרר, מעורר בי סלידה שהרי מדובר בפרסום ובעיקר בכסף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים