דורון בכר בסטטוס אמוציונאלי בפייסבוק: עיזרו לאבי

מאיר בכר - מתוך הפייסבוק
מאיר בכר – מתוך הפייסבוק

מתוך הפייסבוק: "ד"ר איתן ורטהיים מנכ"ל בית חולים מאיר ערב טוב. תסתכל בבקשה טוב טוב על התמונה של אבי מאיר בכר. ככה אבי שוכב כבר שישה ימים בהמתנה לניתוח ירך שנשברה כשהחליק במקלחת. 4 פעמים אבי בן ה-87 היה בצום של יותר מ-12 שעות ובכל פעם דחיתם את הניתוח ביום שלמחרת. תסתכל טוב טוב ד"ר איתן ורטהיים בפניו של אבי. איש שקט וצנוע שלא יודע לצעוק (לצערו גם לא בנו) שמחכה בסבלנות ובסבל של ירך שבורה לנתוח. והכל בגלל שיטה קלוקלת בבית החולים שבאחריותך. אבי עבר בין מחלקות ורופאים כי הצוות שלך לא יודע מה לעשות איתו… הוא נטל על המערכת שלך אדוני המנכ"ל.

הבטיחו שמחר ינותח בפעם החמישית… אני לא יודע אם הוא יחזיק מעמד עד שתחליטו מה לעשות איתו. עתה אני מבין לליבם של "עברינים" שתוקפים רופאים ביאושם. כי היאוש גדול. אל פחד אני לא אגיע למצב הזה. אני את תסכולי חותם פה. בתקווה שסטטוס זה יעבור הלאה והלאה והלאה. אני סומך על הגולשים. צר לי על אבי בן ה-87 שכל חייו משלם את מיסי הבריאות שלו שצריך לקבל שירות מזלזל כזה. כואב לי לראות אותו בכאבו וביאושו. תסתכל טוב טוב מר איתן ורטהיים בפניו של אבי. בבקשה!".

מאיר בכר - מתוך הפייסבוק
מאיר בכר - מתוך הפייסבוק

שורת הסטטוס המדוברת פורסמה לפני כ-4 שעות (22:30) בפרופיל הפייסבוק של דורון וגררה כ-200 לייקים וכמה עשרות שיתופים. קליק לפייסבוק של דורון >>

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים