כתב ערוץ 10 דורון הרמן מתייחס לפרשת הבולבולים, השוטר סהר בצ'י וכרמן אלמקייס

כתב ערוץ 10 דורון הרמן מתייחס לפרשת הבולבולים, השוטר סהר בצ'י וכרמן אלמקייס
כתב ערוץ 10 דורון הרמן מתייחס לפרשת הבולבולים, השוטר סהר בצ'י וכרמן אלמקייס

בצעד בלתי אופייני לאנשי חדשות, כתב המשטרה של ערוץ 10 דורון הרמן, החליט לשתף בפרופיל הפייסבוק האישי שלו את תחושותיו בכל הנוגע לפרשת "באתן לחפש פה בולבולים?" בה מעורבים השוטר סהר בצ'י והפעילה החברתית כרמן אלמקייס.

גורם בכיר בענף התקשורת מסר למזבלה: "כשפוסט כזה מגיע מאיש תקשורת בכיר, זה ממש מפתיע! הרמן, יוצא נגד האצבע הקלה של התקשורת והרשתות החברתיות בהאשמות (במקרה זה, תקיפה מינית) – חברים רבים מהמערכת יוצאים נגדו ואחרים תומכים בו על כך שהוא לא הולך אחרי הזרם."

הרמן כתב בפייסבוק: "נושא שממש "מטריד" אותי: כרמן אלמקייס, פעילה חברתית, המזוהה עם "הלא נחמדים" – סיפרה אתמול באוזננו העיתונאים שעברה הטרדה מינית מצד שוטר יס"מ איילון, סמוך לביתו של יאיר לפיד. לטענתה, השוטר אמר לה משהו בסגנון " באת לחפש בולבולים" , ואז הוא תקף אותה כביכול, והיא נעצרה. לא הייתי שם, האירוע לא תועד, אין לי מושג אם הדברים אכן נאמרו".

"עד אתמול, בשעה מאוחרת בערב, היא לא הגישה תלונה במחלקה לחקירות שוטרים, למרות שלטענתה המשטרה נהגה כלפיה באלימות והטרידה אותה מינית. ( השוטר מכחיש הכל, וטוען שהיא זו שתקפה אותה, התגרתה בו, הצמידה לו טלפון נייד לפנים. הוא גם מתכוון לתבוע.) הבוקר, נחשפתי לסרטון שהועלה לרשת: כרמן שהוטרדה לטענתה לפני יומיים ע"י שוטר, תועדה כאן אומרת לקצין משטרה :" אתה נגעת לי בחזה, אני אתלונן עליך על הטרדה מינית".

"אתם תשפטו אם הוא נגע לה בחזה, או הטריד מינית. אני לא ראיתי גרם של הטרדה מינית בסרטון הזה. מה שכן אני רואה, זה קצין משטרה, שבא לפזר התקהלות בלתי חוקית והדבר האחרון שמעניין אותו (לדעתי האישית) זה החזה של גב' כרמן אלמקייס. כל כך קל להתחבר לאישה שטוענת שהותקפה מינית, ובצדק רב. אבל היד הפכה קלה מדי על ההדק וזה מטריד."

בסרטון: פשיטת המשטרה על מסיבת הלילה השחור בדרום תל אביב

סטטוס הפייסבוק של דורון הרמן:

סטטוס הפייסבוק של דורון הרמן
סטטוס הפייסבוק של דורון הרמן

בתגובה לסרטון מעלה, חמי שטורמן פעיל במחאת J14 כתב בפייסבוק: "נודע לי לתדהמתי שהמשטרה עשתה שימוש בסרטון שצילמתי בבית אחותי בלילה השחור והעלילה על כרמן כאילו היא מתלוננת סדרתית. אני רוצה להבהיר חד משמעית ! ראיתי במו עיניי איך השוטר מושך את כרמן חזרה החוצה בעזרת זרוע ידו תוך כדי שהזרוע נוגעת בחזה. לצערי לא רואים את זה בסרטון אבל זאת האמת לאמיתה. בושה למשטרת ישראל שבמקום להוקיא ממנה התנהגות בזויה aכזו היא מחפה על השוטרים המטרידים ומתנהגת כאחרון הפושעים. בושה! כרמן כולנו איתך!".

בתגובה לסרטון מעלה, חמי שטורמן פעיל במחאת J14 כתב בפייסבוק
בתגובה לסרטון מעלה, חמי שטורמן פעיל במחאת J14 כתב בפייסבוק

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. רועי זו התקהלות לא חוקית, לא מאושרת, ומסוכנת, זה פעילים שלא נראיםכל כך שפויים…

  2. ממה שראיתי בסרטון היו שם עוד 10 טלפונים שצילמו אז איפה בידיוק כל הסרטונים!?
    ההטרדה/אי הטרדה מינית בטוח תועדה בעוד מכשירים!!!

  3. מעניין למה הרמן לא התייחס לסיבה בגללה המשטרה הקדישה משאבים לפיזור המסיבה מלכתחילה על חשבון פעולות אחרות שיכולות להגן על אזרחים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים