פיאלקוב דיגיטל מציגים: תוצאות סקר השכר בעולם הדיגיטל הישראלי לשנת 2016

סקר השכר של פיאלקוב דיגיטל
סקר השכר של פיאלקוב דיגיטל

מי מרוויח כמה ובמה? פיאלקוב דיגיטל, סוכנות הדיגיטל והסושייאל של אור פיאלקוב, חושפת זו השנה השנייה אינפוגרפיקה מושקעת שסוקרת את השכר בתחום השיווק הדיגיטלי לשנת 2016.

פיאלקוב, מאנשי הפייסבוק המוכרים בתחומו, אף השיק לאחרונה קבוצת פייסבוק יעודית בתחום הפייסבוק בשיתוף פעולה עם יאן קוטליארסקי. מאז השקתה הפכה קבוצת 'מקצועני פרסום בפייסבוק' לאחת האוטוריטות בתחומה עם למעלה מ-6800 חברים.

על פי הנתונים עולה כי השכר ההמוצע ירד השנה מ-13,500 ל-12,650 ש"ח. מדובר ירידה משמעותית בשכר (7% פחות משנה שעבר) – המון צעירים וחסרי ניסיון נכנסים לענף מה שמוריד את באופן יחסי את ממוצע השכר, אולם ניכרת ירידה גם בקרב בעלי ניסיון.

ישנה גם התחזקות בכוח העבודה הנשי שסוגרות את פער והתחזקות בכוח העבודה מהפריפריה. על פי הנתונים עולה כי חצי מהעובדים עברו קורס מקצועי כזה או אחר. ל-74% מהם יש תואר ראשון, ו-22% מהם מחזיקים בתואר שני. גם השנה נשים עדיין מרוויחות פחות מגברים, כאשר 72% מהנשים מרוויחות פחות מ-12 אלף ש"ח בחודש לעומת 49% מהגברים.

נתון עגום נוסף מרמז כי גם בתפקידים בכירים או כאלו שנושאים שכר גבוה באופן יחסי, רק 8% מהנשים מרוויחות יותר מ-20 אלף ש"ח לחודש לעומת 18% מהגברים. יש לציין כי מדובר בשיפור של 25% בהשוואה לסקר שנערך לפני כשנה.

תארים עדיין שווים כסף ומשפרים את המשכורת בממוצע של 500 ש"ח לתואר ראשון ו-2400 ש"ח לתואר שני. במדיה חברתית ובעולמות הקופירייטינג עדיין מרוויחים פחות, בממוצע כ-9,700 ש"ח.

סקר השכר
סקר השכר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים