משקיעים בך: הבינלאומי בפרק 4 בסדרת הרשת עם אסי כהן

משקיעים בך
משקיעים בך

נגנז לא נגנז נגנז לא נגנז: לא כל כך ברור מה הולך עם סדרת התוכן המותגי 'משקיעים בך' של הבינלאומי ומשרדי הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב ו-GNS דיגיטל שגם זכתה בפרס בתחרות קקטוס הזהב האחרון, אבל יש כבר פרק רביעי שעולה לרשת למעלה כ-8 חודשים לאחר השקת דבר הסדרה. בפרק החדש והרביעי מתוך שישה פרקים מוצהרים, יוצא מנהל הדפוס איתן פרצלינה (השחקן אסי כהן) לנסיעת יום כיף ולבאולינג בערד.

הפצת 'משקיעים בך' היא כנראה אחת החידות הלא ברורות של הענף ולבטח אינה אופיינית בנוף סדרות הרשת הפרסומיות שאמורות לעלות לרשת ולטלוויזיה בפרק זמן סביר וכזה שמאפשר לצופים חיבור לסדרה, למסר של המפרסם ובעיקר לייצר אצלו רמת קשב וציפייה גבוהה לקראת כל פרק, אבל היא לא עושה זאת, והיא מתאפיינת בהפרשים של חודשים רבים בין פרק לפרק ולאו דווקא בגלל מספר הפרקים הגדול, שכאמור מסתכם בסך הכול ב-6 סרטונים.

כזכור, בדצמבר 2015 הוכרזה הסדרה עם השקת הפרק הראשון, בינואר 2016 לחשושים במשרדי הפרסום סיפרו על כך שיתכן והסדרה נגנזה לאור תגובות שונות כבר לאחר הפרק הראשון, אולם מהבינלאומי נמסר כי הסדרה תחזור לאוויר והיא אכן חזרה. בפברואר עלתה הסדרה עם פרק שני וכחודשיים לאחר מכן עם פרק שלישי, עתה למעלה משלושה חודשים לאחר השקת הפרק האחרון ו-8 חודשים לאחר השקת הסדרה, חוזר פרצלינה עם פרק רביעי.

משקיעים בך – פרק 4

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים