אליעד מלכי מצטרף לנענע10; "יחשוף את העולם האמיתי של תעשיית המוזיקה וכוכבי הרשת"

אליעד מלכי
eliad_malki_nana10

המוזיקאי, יוצר ואחד מכוכבי הרשת הפרובוקטיבים בישראל, אליעד מלכי, שהשיק באחרונה אלבום חדש בשם 'פרובוקציה', מצטרף לאתר נענע10 של ערוץ 10, שם במסגרת מדור 'אונליין' יערוך טור חדש בו יכתוב על חייהם של מוזיקאים וכוכבי רשת מזווית אישית ונוקבת.

אליעד מלכי רגיל שכותבים עליו ועל הקליפים השנויים במחלוקת שהוא משחרר מדי תקופה, עתה והחל משישי הקרוב יערוך טור עכשווי שבו יספר בין היתר על כברת הדרך שעשה בשלוש השנים האחרונות בהן מיצב עצמו כאושיית רשת מוכרת. בנוסף יכתוב מלכי על עבודתם של מוזיקאים עצמאיים בישראל ועל המכשולים שמוצבים בפני אלה שאין מוחתמים ע"י חברות התקליטים הגדולות או זוכים לרוח גבית מחברות הפקה גדולות.

אליעד מלכי
אליעד מלכי

מלכי ידוע כאחד שלא בוחל במילים ובכוונתו כך מסר, לכתוב בין היתר גם על כפיות הטובה של התקשורת הישראלית בסיקור אמנים. "אני הולך לפתוח את הפה על הנושאים הכאובים ביותר באומנות הישראלית, על הרצון ליצור ולא להתמסחר, על הרצון לעשות כסף אבל בלי יכולת לממש את הרצון הזה, על התמחסרות ועוד נושאים שיעניינו את הקהל"

"הטור הולך לחשוף את העולם האמיתי של תעשיית המוזיקה בארץ והולך לגרום להרבה אנשים שרוצים להגשים את עצמם לחשוב פעמיים האם הדבר כדאי כלכלית ומסחרית והאם כדאי להתאמץ להשגת התוצאות בסוף הדרך" כך מספר מלכי למזבלה.

בשנה החולפת זכו הקליפים של מלכי ללמעלה מ-2 מיליון צפיות במשולב ולעשרות אייטמים ברחבי הרשת, ברדיו ובטלוויזיה. בפברואר השנה, בלוגר הוידאו גיא פודוליץ', פירסם וידאו על מלכי שזכה ללמעלה מ-500 אלף צפיות.

אליעד מלכי – שה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים