ה ██ השתיקה? אתר מעריב פירסם על ██ ממוצא ██המוחזק ב██ ה██ והסיר את הידיעה

maariv2
מעריב - פורסם והוסר
מעריב – פורסם והוסר

האם ██████ והצנזורה ה██████ ████ מנסים להשתיק ██████ אפשרית של אזרח ███████ ██████ אשר לכאורה מוחזק ב████ ה██ מאז ████? הבלוגר ריצ'רד ████████ אשר מפעיל בלוג חשיפות פוליטי פופולארי בשם '████████', פירסם בחודש אוקטובר (2014) כי יתכן ובידי ה████, אזרח ████ ממוצא ██████ אשר חצה ל██████ דרך הים ומאז מוחזק ב████████. דבריו של ████████ לא זכו לאישור רשמי אולם טענות חוזרות ונשנות מצד ארגון ██████ בחודשים האחרונים, לצד דיווח של ערוץ הטלוויזיה הלבנוני 'אל-████' (Al-████) וסוכנות הידיעות ████ (████ News Agency) בתחילת החודש, מחזקות את טענותיו של ███████ ומצביעות על טיוח והשתקה מצד ה████ ████.

על פי הדיווח של סוכנות הידיעות ███, מדובר ב██████ ██████ ממוצא ██████, אשר מוחזק מאז ██████ ב██████ ██████ וזאת לאחר שנסחף עם הגאות לחופי ██████. עוד נטען כי הרשויות ██████ לא מתייחסות למקרה ומתכננות להמציא "סיפור" יחד עם משפחתו של האיש לפיו הוא לוקה בנפשו. ב"אל מיאדין" טוענים כי הסיבה לחוסר ההתייחסות ████████ היא גזענית בשל מוצאו של האיש.

עיקר השיח סביב █████ האפשרית מתקיים בפורומים ובבלוגים קטנים, אולם בתחילת השבוע פירסם אתר מעריב של קבוצת ג'רוזלם פוסט לראשונה התייחסות לנושא מצד גוף תקשורת גדול בישראל, אולם הידיעה נגנזה והוסרה מהאתר בתור מספר דקות. לכידת מסך של הידיעה במעריב הגיעה לידי המזבלה.

* הכתבה המקורית במזבלה עודכנה בהתאם להנחיות ה-██████ ███████.

צילום מסך של הידיעה שהוסרה מאתר מעריב:

צילום מסך של הידיעה שהוסרה מאתר מעריב
צילום מסך של הידיעה שהוסרה מאתר מעריב

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים