עידן ליברמן מציג את רשימת הפרזנטורים שאתם פשוט חייבים לחטוף לקמפיינים

רשימת הפרזנטורים שאתם פשוט חייבים לחטוף לקמפיינים
רשימת הפרזנטורים שאתם פשוט חייבים לחטוף לקמפיינים

מחפשים פנים חדשות שיובילו את אחד המהלכים הפרסומיים שלכם? קבלו את רשימת הפרזנטורים החמים ביותר שאתם פשוט לחייבים לחטוף לאחד הקמפיינים.

כנופיית הכרם
כנופיית הכרם

1. כנופיית הכרם (טוביה אושרי, רחמים אהרוני ושרה דנוך) – כנופיית הפשע המאורגן הראשונה בישראל אשר פעלה משנות ה-60 עד תחילת שנות ה-80.

יום, חוץ: רחמים צועד בשוק הכרמל עם שקית גת שרכש לשבת. תוך כדי הליכה, הוא מחליק על בננה, נופל ושובר את הירך.

יום, פנים: רחמים וטוביה יושבים בסלון. רחמים מרותק לספה עם גבס על חצי גוף. טוביה שואל אותו "מה אתה הולך לעשות עכשיו? איך תעבוד?" טוביה עונה לו "אין לו מושג וכל הכסף מהשודים כבר נגמר".

יום, פנים: שרה דנוך מדברת למצלמה: רחמים לא ידע.. הוא לא ידע שמגיעים לו 8,300 ש"ח בחודש מביטוח לאומי. ליעוץ שאינו משפטי, חייגו עכשיו ללבנת פורן 03-543-0300‎.

2. וובה ואלה (וובה לזרוביץ ואלה אייבינדר) – פליטי תוכנית הריאליטי 'המירוץ למיליון' של זכיינית ערוץ 2 רשת.

וובה ואלה
וובה ואלה

יום פנים: וובה במטבח ואלה בסלון. מתוך המטבח שומעים את וובה אומר "איזו מתוקה". אלה מחייכת, מעגלת עיניים ושואלת אותו אם מדובר בעוגה החדשה של עלית, שוקולד בראוניז על מצע של מרנג. וובה לא עונה ואנחנו עדיין שומעים מהמטבח "איזו מתוקה". אלה הסקרנית נכנסת למטבח ומוצאת את וובה מלטף חולדה מסריחה תוך כדי שהוא לוחש לה באוזן "איזו מתוקה, אין עלייך תותחית תותחית" קריין: "מושיקו הדברת חולדות ומקקים, חייגי עכשיו ותוך חצי שעה אני אצלך, מתוקה".

3. אני רוצה שוקולד! – הגברת שלא מוכרים לה שוקולד בטיסת ישראייר עם בעלה.

יום, חוץ: הגברת ובעלה ממתינים לרכבת. לפתע הם רואים בחור לבוש בסרבל וכובע עומד ליד דוכן עיתונים. הגברת מתחילה לצעוק עליו "אתה תמכור לי עיתון! אתה עובד שלי! מה אני ערבייה?". הבחור מתחיל לגמגם. הגברת ממשיכה לצעוק עליו ובעלה מתעצבן ומתחיל להתערב בויכוח. "למה אתה לא מוכר לנו עיתון אינעל העולם, אל תתעסק איתנו".

הבחור ממשיך לגמגם. הבעל שולח לעברו אגרוף והבחור הודף את האגרוף ושובר לבעל את היד בשלושה מקומות. הבעל נשכב על הרצפה וכל העצם שלו בולטת החוצה. הגברת מתחילה לצרוח על הבחור "מה עשית לבעלי! יא זבל! תראה מה עשית לו יא משוגע! למה לא מכרת לנו פשוט עיתון?". הבחור, נבוך מעט עונה להם "כי זה בחינם". עולה כותרת "ישראל היום, כולנו פה נינג'ות וזה עיתון של המדינה".

תביא לי שוקולד! הסרטון של הישראלים שהתפרעו בטיסה ישראייר לורנה, בולגריה.

עידן ליברמן הוא הבעלים של סוכנות הפרסום והמדיה החברתית Liberman Creative.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים