מחילה זה כאן: מלך זילברשלג יוצא להגנת גיא הוכמן

מלך זילברשלג יוצא להגנת גיא הוכמן
מלך זילברשלג יוצא להגנת גיא הוכמן

גיא הוכמן, הסאטיריקן ויוצר הוידאו שפוטר ביחד עם עורך התוכן אורי שצ'יגובסקי מזכיינית ערוץ 2 'רשת' לאחר שנחשף כי סרטון קריעת הדגל בבני ברק פוברק לצורך פרובוקציה, זוכה שפי שפורסם לראשונה במזבלה, לרוח גבית וסלחנית מצד קבוצה של עיתונאים ואנשי תקשורת חרדים, בהם מלך זילברשלג (אלימלך) מתאגיד השידור 'כאן', שפירסם לפני שעות ספורות סטטוס בו הוא פונה להנהלת 'רשת' עם בקשה – החזירו את גיא הוכמן לעבודה.

כזכור, תחילת הפרשה ביום חמישי שעבר, דאז פורסם בעמוד הפייסבוק ובאתר הזכיינית, סרטון שצולם בבני ברק, בו נראה הוכמן מסתובב עם דגל ישראל ברחבי העיר מתוך מטרה להשמיץ את הציבור החרדי ולהציגו ככזה שאינו מכיר בקיומה של מדינת ישראל ובסימבוליות של דגל המדינה. הסרטון נחתם בכך שצמד רוכבי אופנוע עצר לצד הוכמן, חטף את הדגל מידיו וקרע אותו. הסרטון עורר רעש נרחב, עם למעלה מ-430 אלף צפיות ואלפי תגובות, רובם טענו לפרובוקציה מתוכננת.

שעה קלה לאחר העלאת הסרטון, כבר צצו קולות באתרי חדשות חרדים, בהם באתר 'כל הזמן' שטענו כי הסרטון מפוברק וכי רוכבי האופנוע הכירו את הוכמן ונרתמו לבקשתו לצורך ביום הסצינה. כיממה לאחר פרסום הסרטון, 'רשת' החליטה להסירו מהעמוד ומהאתר לפרסם "התנצלות" לקונית.

ביום ראשון האחרון, חשפה המזבלה לראשונה תיעוד ממצלמות האבטחה בבני ברק, שהוכיח כי הוכמן אכן הכיר את רוכבי האופנוע וכי הסצינה פוברקה לצורך יצירת באזז וסילוף הדברים. באותו יום פירסם נתי טוקר מדה מרקר, כי הוכמן ושצ'יגובסקי פוטרו מעבודתם. כיומיים לאחר מכן, הוכמן ושצ'יגובסקי שברו את קשר השתיקה ופרסמו כל אחד סטטוסים עם תגובותיהם, שהשליכו את האחריות איש על רעהו.

לאחר פרסום התגובות, בתקשורת החרדית ובציבור החרדי הביעו סלחנות אולם לא התרצו וביקשו את התנצלותה הרשמית של הנהלת רשת. במקביל המזבלה פירסמה כי בכוונת קבוצת עיתונאים חרדים לבקש את ביטול פיטוריו של הוכמן והחזרתו לעבודה. אמש נסע הוכמן לבני ברק שם צילם סרטון פיוס רשמי.

הסטטוס של זילברשלג:

"גיא הוכמן, זה שלפני שבוע יצאתי עליו פה בפוסט, נפגש איתי אתמול לגמרי במקרה בבני ברק. אם כבר נפגשנו, אז ישבנו ל-לא סולחה על מנת טשולנט, עם גפילטע פיש, כבד קצוץ וחזרת בבירת שבירת הדגלים. סיימנו שם, הוא עם הקיבה הכבדה שלו שקרסה תחת המעמסה המזרח אירופית, אני ועוד שלושה מבני ובנות עמנו, יצאנו לתל אביב כדי לחזות בפלא של העם ההוא, זה שההעדפה שלו לבילוי בחמישי היא לא צלחת חמין ורגל קרושה.

כולי עלמא, מושג תלמודי מוכר שהפך כפי שנוכחתי לדעת גם לשם של בית מרזח הוללותי תל אביבי לא עלינו, זכה והתקרבנו לצל קורתו. המתנתי בחוץ כאחד האדם תוך כדי שהוכמן מיודענו מנסה להתארגן על כניסה מזורזת.

בעודו משוחח עם עם היח"צן/ית/ים/יות מגיח משום מקום ברנש מזוקן המתקרא כפי שהבנתי מוקדם יותר – היפסטר ושואג בשקט מופתי "מלך, בוא, אתה ועוד חבר", "אבל אנחנו חמישה" עניתי תוך הקפדה על כללי זכר ונקבה בשפה העברית, "בואו, כנסו" הוא אמר.

נכנסנו. ובכן חברים, מי שלא ראה טאלנט שמעורבב כראוי בסצינה התל אביבית של חיי הלילה מקבל כניסה למקום בילוי צפונבוני פלצני בזכות איזה דוס בן 20 לא ראה עלבון מימיו. גם לא כששוברים לו דגל.

ומכאן קריאתי לקולגות ב'רשת', אם דב אייכלר הצליח למחול בסוף, גם אתם יכולים. החזירו את גיא הוכמן לעבודה, עבורי ועבור הרבה חרדים שסלחו וכואב להם על אדם שאיבד את פרנסתו.".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. חחח מלך זילברשלג טרול אינטרנטי מסכן שרוצה לקבל על ההטרלות שלו כסף מכספי המיסים שלנו.
    אני ישמע למכחיש שואה לפני שאני אשמע למלך זילברשלג 🙂

  2. כולכם לא ראויים לעסוק בתקשורת. חבורת נוכלים! אחר כך מתפלאים שהציבור שונא אנשי תקשורת.
    תתביישו כל מי שתומכים בנוכלים האלה שיצרו פייק ניוז!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים