סמיון גרפמן ודניס צ'רקוב יעזרו לכם להפוך לכוכבי רשת בפרויקט חדש

סמיון גרפמן, דניס צ'רקוב - צילום: יח"צ
סמיון גרפמן, דניס צ'רקוב – צילום: יח"צ

עד לפני שלוש שנים, סמיון גרפמן ודניס צ'רקוב היו עוד שני ישראלים אנונימים שאף אחד לא שמע עליהם. גרפמן גורש מארצות הברית לאחר שהסתבך עם העלמות מס ואף ריצה שנת מאסר בכלא פדרלי וצ'רקוב קיפל שמשיות וכסאות בחוף הים של בת-ים וחילטר כיחצן מסיבות, בין היתר ב-Fashion Bar. היום לשניהם יש אימפריות רשת עם מאות אלפי עוקבים באינסטגרם, ביו טיוב ובפייסבוק וברזומה שלהם עשרות סרטוני מקור שזכו למיליוני צפיות ברחבי הרשת. עתה הצמד משיק את פרויקט "לשבור ת'רשת" עליו עמלו בשנה האחרונה, במטרה להפיץ את הבשורה – כך תהפכו לכוכבי רשת וגם תרוויחו מזה לא מעט כסף.

סמיון גרפמן (42), נולד בדנייפרופטרובסק, אוקראינה. ב-1990 עלה לישראל ולמד במגמת טכנאות שיניים בגמנסיה סוקולוב לאור בתל אביב. לאחר מכן קיבל הסמכה במקצוע מטעם מכללת אורט שפירא. עם שחרורו מצה"ל שם שירת כמש"ק תובלה, עזב גרפמן את ישראל לניו יורק והחל לעבוד עם אביו במפעל לייצור בגדי ילדים. לבסוף קנה גרפמן את המפעל והתרחב לתחום הבריאות והציוד הרפואי. ב-2005 נעצר ע"י ה-FBI בחשד לשורה של עבירות מס וב-2009 לאחר הליך משפטי בן 4 שנים, הורשע במוערבות ברשת הלבנת הון והונאת ביטוח ומס ונגזר עליו מאסר בפועל של שלוש שנים בכלא פדרלי. גרפמן השתחרר לאחר שריצה שנה אחת בפועל וגורש מארצות הברית ולאחר 5 שנים ברוסיה, חזר ב-2015 לישראל כתושב חוזר.

סמיון גרפמן ודניס צ'רקוב
סמיון גרפמן ודניס צ'רקוב

פריצתו של גרפמן הייתה ביולי 2015 לאחר שסרטון הומוריסטי שפירסם בעמוד הפייסבוק שלו הפך לויראלי ושודרה עליו כתבה בתוכנית הצינור עם גיא לרר. מאז גרפמן הפך לבן בית בתוכנית הצינור (כיום בצנרת) והשתתף והוביל מספר מאבקים חברתיים, חלקם במסגרת פרויקט 'החזית' של תוכנית הצינור. הפופולאריות העולה של גרפמן, במיוחד לאור המבטא ושלל הקללות שהוא משחרר לאוויר, הפכו אותו במהרה לאחת הדמויות המוכרות והויראליות ביותר בישראל וככה זה משך גרפמן גם מפרסמים, סיקור טלוויזיוני ופוליטיקאים שביקשו לצלם איתו סרטונים – בהם יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן וראש הממשלה בנימין נתניהו. על פועלו זכה גרפמן בתואר "איש השנה ברשת" מטעם ערוץ 9, "אושיית הרשת של השנה" בטקס פרסי עכבר העיר 2016 ובאחרונה נבחר על ידי איגוד הדיגיטל הישראלי כאחד מ-100 המשפיעים בעולם הדיגיטל הישראלי.

דניס צ'רקוב (26) נולד בטג׳יקיסטן ועלה לישראל ב-1994. לאחר סיום לימודיו ב'הולץ' תל אביב שירת כמתדלק ספינות בחיל הים ולאחר שחרורו עבד כיחצן מועדונים ובחוף הים של בת ים ובמקביל למד ניהול רשתות ואבטחת מידע במכללת ג'ון ברייס. פריצתו של צ'רקוב הייתה ב-2016 כשסרטון בו מתח את בת זוגתו הפך למגה ויראלי וזכה לחשיפה בתקשורת. גם צ'רקוב הפך לבן בית בתוכניות של גיא לרר ולשותף בפעילות החזית, שם לקח חלק במספר קמפיינים חברתיים – בהם המאבק לאי הפללה של צרכני הקנאביס, סרטונים נגד אלימות וקמפיינים נוספים שנעשו ביחד עם גרפמן וחברם מישל טרוני. בפסח 2016 הצטרף צ'רקוב לגרפן ויבגני זרובינסקי בסרטון החג של ליברמן ובסוף השנה לקח חלק בסרטון הנובי גוד של ראש הממשלה בנימין נתניהו. ובאחרונה כיכבו השניים בסרטון נוסף של נתניהו גם הוא לנובי גוד.

גרפמן וצ'רקוב עם גיא לרר ואדם שפיר - הצינור קידם אותם והם קידמו אותו
גרפמן וצ'רקוב עם גיא לרר ואדם שפיר – הצינור קידם אותם והם קידמו אותו

הפופולאריות סביב גרפמן וצ'רקוב משכה לא מעט מפרסמים שביקשו לנצל את הבאזז סביב הצמד, שכאמור אוחז כל אחד בעמודי פייסבוק ואינסטגרם עם מאות אלפי עוקבים. ב-2017 כיכבו במספר קמפיינים – בהם של ענק הרכבים עימו הם בשיתוף פעולה אדוק, סרטון של בלינק לגבינת עמק, קמפיין של יינות ביתן שזכה לויראליות גבוהה לאחר שהכעיס את הציבור הרוסי, קמפיינים של אשת טורס ואיסתא שצילמו והפיקו ובקמפיין סרטונים מקורי שכתבו, צילמו והפיקו עבור בושם BAD של מותג דיזל.

לשבור את הרשת - הפרויקט של גרפמן וצ'רקוב
לשבור את הרשת – הפרויקט של גרפמן וצ'רקוב

במאי 2017 הצטרפו גם לפעילות אושיות הרשת של אתר וואלה! שהושקה תחת השם Buzzit. עתה מבקשים השניים להפוך את הניסיון הרב שצברו בזכות פועלם לעסק של ממש ומשיקים פרויקט וידאו מיוחד ומקיף במטרה להפוך אתכם לאושיות רשת שגם מרוויחים כסף מהפופולאריות ברשתות החברתיות.

הפרויקט החדש של צ'רקוב וסמיון הושק בשבועות האחרונים תחת אינספור טיזרים במטרה ליצור דאטה בייס של לידים בטרם ההשקה הרשמית. מדובר בפרויקט מקיף שיכלול סדרת רשת, מדריכים וקורסים מקוונים ויתפתח בעתיד גם לספר וכלים מקצועיים נוספים. לצורך כך גייסו אושיות רשת ויוצרי תוכן מקורי נוספים, בהם אלי אליהו, לאה לב, סהר בן הרוש (אבא פגום), אלימלך זילברשלג מתאגיד 'כאן', רוני שינקמן, ברי יחזקאל (הסרטונים של ברי) מישל טרוני, אלכס פרידמן ונוספים. במסגרת הפרויקט שיעלה לאוויר בעוד כשבוע וחצי, תושק סדרת רשת ביחד עם כוכבי רשת נוספים, קורס (ככל הנראה בתשלום) שיעניק לגולשים כלים וטיפים בדרך להפוך לאושיות רשת ולבסס הכנסה ישירה מכך ואלמנטים נוספים ומפתיעים כך מבטיחים השניים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים