מה רוצה התולעת? מחפשת צינור! גיא לרר וצוות הצינור משיקים אתר ויראלים

התולעת, גיא לרר
התולעת, גיא לרר

גיא לרר ואנשי תוכנית 'הצינור' שעברו באחרונה לשידור בשעה חדשה ובלייב הפריים טיים של הערוץ, החלו בימים האחרונים להריץ פיילוט לאתר ויראלי חדש בשם 'התולעת'. באם הפיילוט יצלח הוא צפוי לעלות לאוויר באופן פורמלי בשבועות הקרובים. ל"מזבלה" נודע שיתכן והאתר יפעל בהמשך תחת ערוץ 10, אבל לבינתיים מדובר ביוזמה פרטית באישור הערוץ.

על פי מה שנמסר למזבלה, המטרה היא להגיע לתכני קצה ויראליים שפחות מתאימים לשידורי הטלוויזיה או לעמוד הפייסבוק של 'הצינור'. אותו גורם מסביר שבחודשים האחרונים הפך עמוד הפייסבוק של 'הצינור' לאחד המשפיעים בישראל [ראו מדרג עמודי הפייסבוק], הוא מרכז תכנים קומיים, חברתיים וחדשותיים שהרבה פעמים משפיעים על סדר היום ופתאום תכנים ויראליים ליודעי ח"ן פחות מתקבלים שם טוב.

"אסור לשכוח שחוץ מעבודה זה גם התחביב שלנו, מסיבות טובות מאוד כמעט אין מקום לנישה בתכנית ובעמוד הפייס והקמנו את האתר בעיקר מתוך געגוע לימים הראשונים. אנחנו רוצים לתת ביטוי ליצירתיות גם אם היא לא תשבור את הרשת" כך נמסר. עוד גורם משמעותי שהביא להקמת האתר היא העובדה שפייסבוק מערימה קשיים בהעלאת תכנים ויראליים מהעולם ופעמים רבות הסירה אותם מטעמי זכויות יוצרים [ראו פוסט בנושא].

התולעת - צילום מסך
התולעת – צילום מסך

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים