מנכ"לית פייסבוק ישראל: "נשיק תוכנית הכשרה למנהלי דפים שתקרב אותם לאקו סיסטם של פייסבוק"

עדי סופר תאני, בבית הנשיא
עדי סופר תאני, בבית הנשיא

עדי סופר תאני, מנכ"לית פעילות חברת פייסבוק בישראל, התייצבה אמש כאחרונת האקטיביסטים, בבית נשיא המדינה רובי ריבלין בירושלים, וזאת במסגרת חגיגות המיליון של עמוד הפייסבוק של תוכנית 'הצינור' בהנחיית גיא לרר, שכזכור למרות ניסיון ההטרלה מצד אוהדיו, ציין לפני כשלושה ימים אבן דרך משמעותית עם מיליון אוהדים.

במסגרת המפגש המיוחד של הצינור שהתקיים במעמד נשיא המדינה, מנכ"ל בית הנשיא ואורחים נוספים, פגשה סופר תאני מספר אקטיביסטים ומובילי מחאות מוכרים, וגם כמה ממנהלי עמודי הפייסבוק מהגדולים ברשת החברתית בישראל.

בין לבין, סופר תאני אף שוחחה באופן אישי עם חלק מאותם מנהלי עמודים, פירגנה להם על כך שפעילות הפייסבוק שלהם מוכרת לה ואף הבטיחה כי חברת פייסבוק ישראל תפעיל בקרוב "תוכנית הכשרה למנהלי דפים נבחרים שתקרב אותם לאקו סיסטם של פייסבוק". את פיתוח האקו סיסטם של פייסבוק ישראל, מוביל טום לסטר, אחד מעובדי פייסבוק הותיקים.

עדי סופר תאני, בבית הנשיא
עדי סופר תאני, בבית הנשיא

למזבלה נודע, כי אכן לאחר האירוע, ביקשה סופר תאני לבדוק היתכנות של תוכנית הכשרה שכזו, כאשר האחראי עליה יהיה מרקו מיקיאלי, ראש תחום משרדי פרסום של פייסבוק ואחד מהעובדים הראשונים של חברת פייסבוק ישראל.

לאור תפקידו של מיקיאלי, לא ברור בשלב זה טיבה של התוכנית ובכלל האם היא תיועד בפועל למנהלי עמודים כללים או שמא רק למנהלי התוכן של העמודים המסחריים.

לחברת פייסבוק ישראל יש אינטרס מובהק בקיום סדנאות ותוכניות הכשרה והעשרה ייעודיות עבור מנהלי עמודי הענק. אותם עמודים, שמתברגים כדרך קבע בדירוג עמודי הפייסבוק הישראלים הפופולארים של המזבלה וספיי דה נט, חולשים יחדיו על קהל משתמשים אדיר של למעלה מ-3 מיליון ישראלים כאשר המשמעות לכך ברורה; ככל שאלה משקיעים יותר שעות מזמנם בהעלאת תכנים לעמודים, כך נפח השימוש והשהייה של הגולשים עולה, ואלה נחשפים ליותר פרסומות.

סופר תאני ואנשי תכלס
סופר תאני ואנשי תכלס

עבור פייסבוק זוהי גם הזדמנות פז לרתום את אותם מנהלים לפיצ'ר המאמרים המידיים של פייסבוק, שבשונה מהציפיות של החברה, דווקא כשל בישראל וכן גם על רקע העידכונים המהותיים בחודשים האחרונים באלגוריתם של פייסבוק, שכוללים ירידה חדה נוספת בחשיפה האורגנית ומאבק בכותרות הקליקבייטינג.

כזכור, לפני כחודש קיימה חברת פייסבוק לראשונה בישראל את אירוע 'Boost Your Business' שיועד להעשרת מנהלי קמפיינים ועסקים קטנים ובינוניים. במסגרת הכנס, אמרה סופר תאני דברים שנויים במחלוקת וטענה כי "היחס האישי הלך לאיבוד".

יש לציין כי במטה פייסבוק ישראל בשדרות רוטשילד, מתקיימות מזה זמן מגוון תוכניות ומפגשי העשרה, בעיקר עבור מפרסמים וחברות סטארט-אפ. במקביל פייסבוק מקיימת סדנאות מקוונות בשם Facebook Blueprint שמיועדות למפרסמים ולעסקים שפועלים בפייסבוק.

סופר תאני ואלכס פרידמן
סופר תאני ואלכס פרידמן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים