היסטוריה: אדם פולצ'ק וליאו ברנט ישראל זכו באריה ארד בפסטיבל Cannes Lions 2017

אדם פולצ'ק - ליאו ברנט
אדם פולצ'ק – ליאו ברנט

משרד הפרסום ליאו ברנט ישראל עושה הערב היסטוריה בתחרות הפרסום הבינלאומית קאן ליונס 2017 שנמצאת ביומה השלישי וזוכה באריה ארד (ברונזה) עבור שילוט השעון החכם של סמסונג, כך הוכרז לפני מספר דקות בטקס הענקת הפרסים שמתקיים בצרפת. המשרד, בהובלתם של המנכ"ל אדם פולצ'ק וסמנכ"ל הקריאייטיב עמי אלוש, חותם מחצית שנה ראשונה מוצלחת במיוחד עם מספר קמפיינים מדוברים עבור מותגי סמסונג וברגר קינג ישראל, כאשר גולת הכותרת עבור ליאו ברנט היא כאמור הזכייה הערב באריה בקטגוריית אאוטדור (Outdoor Lions), שמצטרפת לשורה של פרסי קקטוס הזהב בהם זכה המשרד לפני כשבוע. מדובר באריה ראשון אי פעם בהיסטוריית ליאו ברנט ואריה ראשון עבור עמי אלוש, סמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד שהגיע ממקאן תל אביב.

פולצ'ק ואלוש בפסטיבל קאן
פולצ'ק ואלוש בפסטיבל קאן

בשנה החולפת ועם התכנסות מותגי קבוצת פובליסיס בישראל, הפך ליאו ברנט למשרד הדגל של קבוצת הפרסום הצרפתית. בנובמבר 2016, עם מעבר תקציב הפרסום של רשת ברגר קינג ישראל ממקאן תל אביב לידי ליאו ברנט, החלה התפנית המרכזית של המשרד, שהפך לבוטיק קריאייטיב שמטפל בכמה ממותגי העל הגדולים בעולם, בהם כאמור ברגר קינג וסמסונג. במסגרת דירוג הסוכנויות של גלובס, מוצב ליאו ברנט במקום ה-16 עם תקציבים בהיקף של 136 מיליון ש"ח.

כחודש לאחר קבלת תקציב ברגר קינג, ליאו ברנט השיקו את 'סופגניקינג' גימיק החנוכה של BK שהציג לראשונה לעולם וופר בתוך סופגנייה. בתוך ימים ספורים, הפכה הסופגניקינג לאחד הטרנדים הפרסומיים המדוברים ביותר בעולם, עם עשרות אלפי איזכורים בתקשורת הבינלאומית. בליאו ברנט לא עצרו עם הסופגנייה הויראלית, ובפברואר השנה, השיקו לכבוד חג האהבה את ארוחת המבוגרים של ברגר קינג (על משקל ארוחת ילדים) שאף היא זכתה בתוך ימים ספורים לחשיפה חסרת תקדים בתקשורת העולמית ובכך מוצב ליאו ברנט כמשרד הפרסום הישראלי המאוזכר ביותר בעולם בשנים האחרונות וככזה שעוקף משרדים בולטים כמו באומן בר ריבנאי ומקאן תל אביב.

בזמן שמהלכי הפרסום היצירתיים של ליאו ברנט לרשת ברגר קינג טרם הניבו פרסים בינלאומיים, ניתן לזקוף קרדיט לא מבוטל לליאו ברנט על חלקו בהכתרת Burger King העולמית כמפרסמת היצירתית ביותר של פסטיבל קאן 2017.

שילוט החוצות האינטראקטיבי של ליאו ברנט עבור השעון החכם Gear S3 Frontier של מותג סמסונג, הושק במרץ השנה ובתוך זמן קצר זכה לפידבקים חיוביים מצד אתרי הפרסום והשיווק העולמיים ואף נבחר לרשימת הקמפיינים הטובים ביותר של השבוע/החודש. המהלך כאמור מזכה את ליאו ברנט ואת אדם פולצ'ק באריה ארד בקאן ובסיפתח לפרסים משמעותיים יותר בתחרויות בת של קאן ובתחרויות פרסום בינלאומיות נוספות.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים